تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری اسکیمری در مرکز تشخیص رنگ خودرو/ 4 کلاهبردار دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری چهار کلاهبردار اسکیمری که با راه اندازی یک مرکز تشخیص رنگ خودرو اقدام به سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: در پی مراجعه ۱۰ نفر از شهروندان به پلیس فتا و اعلام این موضوع که از حساب آن ها برداشت غیرمجاز صورت گرفته است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

کلاهبرداری اسکیمری در مرکز تشخیص رنگ خودرو/ 4 کلاهبردار دستگیر شدند

وی افزود: در تحقیقات اولیه محرز شد که کلاهبرداری از طریق کپی برداری اسکیمری صورت گرفته و با بررسی تراکنش های مالباختگان نیز مشخص شد که همه آن ها در یک بازه زمانی مشخص اقدام به کشیدن کارت در یک مرکز تشخیص رنگ در منطقه خرمدشت کرده اند.

رئیس پلیس فتا استان البرز با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی چهار کلاهبردار در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند، عنوان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به کپی برداری از کارت ۱۰ نفر از شهروندان و برداشت غیرمجاز به ارزش سه میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به ادامه دار بودن تحقیقات برای کشف و زوایای پنهان پرونده، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم که در هنگام خرید با کارت بانکی، حتماً رمز اول کارت را خودشان وارد کنند.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری اسکیمری در مرکز تشخیص رنگ خودرو/ 4 کلاهبردار دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..