تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست رنگینه‌ های معلمین سنندجی به نمایش گذاشته می شود

نمایشگاه آثار تجسمی معلمین هنر ناحیه ۱ آموزش و پرورش شهرستان سنندج با عنوان "بافین" به مدت یک هفته با حمایت حوزه هنری کردستان در پردیس سینمایی بهمن در معرض دید علاقه‌مندان قرارگذاشته می‌شود.

افتتاحیه این نمایشگاه یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار و علاقه‌مندان در ایام برگزاری می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

در این نمایشگاه آثار ۱۱ معلم هنر در زمینه نقاشی، طراحی، عکاسی، تذهیب، دکوراتیو، نقاشیخط و تصویر سازی به نمایش گذاشته می‌شود.

هنرمندان معلم"محمد توفیق منصوری، مژده قاسم کریمی، فرنوش درخشانی" در زمینه طراحی، "کیهان محمدی" در بخش عکاسی، "شادی مولودی" در بخش تذهیب، "شهلا حسن زاده، آزاده دهقانی " در بخش نقاشی، " شیرین محمدی" دکوراتیو، "لیلا نورالدین " نقاشیخط و "بهاربدخشان" در بخش تصویر سازی ۴۰ اثر در اندازه‌های مختلف را از ۵ لغایت ۱۱ تیرماه به نمایش می‌گذارند.

"بافین" کلمه‌ای کُردی و به معنای "دست رنگین" است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست رنگینه‌ های معلمین سنندجی به نمایش گذاشته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..