تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

پيرو اطلاعيه‌ ۲۹ خرداد در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع كاردانی به كارشناسی ناپيوسته سال ۱۴۰۱ و انتشار دفترچه راهنمای مذكور، به اطلاع متقاضيان می رساند برای فراهم کردن تسهيلات بيشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی كه تا امروز برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتيبی اتخاذ شده است كه متقاضيان بتوانند تا پايان روز پنجشنبه ۹ تیر برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

متقاضيان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اين اطلاعيه، به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام و انتخاب كد رشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذكور اقدام کنند. 

در ضمن، متقاضيانی كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كد رهگيری ثبت‌نام دريافت کرده اند نيز می توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، برای مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نامی و كد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

در صورت وجود اصلاحیه برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون موضوع در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..