تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان،محمدرضا باقری با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌های عمرانی در بازه زمانی یکم تا دهم تیر به بهره ‌برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: این پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۴۷۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: طرح‌های آماده افتتاح در دهه تولید و تجارت مربوط به شهرک‌های صنعتی شاهرود، عبدل‌آباد، ایوانکی و گرمسار، دامغان؛ منطقه ویژه اقتصادی سمنان و نواحی صنعتی یاتری، کالپوش، ابرسج و صیدآباد است.

وی خاطرنشان کرد: اتصال شبکه داخلی گاز، جدول، زیرسازی و آسفالت، عملیات خاکی، اجرای شبکه فاضلاب شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی، تامین برق، شبکه توزیع آب، ایستگاه پمپاژ و تکمیل سوله انبار از جمله طرح‌های قابل افتتاح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در دهه تولید و تجارت امسال است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان آماده بهره‌برداری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..