تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان مجلس کلیات لایحه برنامه ششم توسعه را تصویب کردند

 نمایندگان در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با 154 موافق، 76رای مخالف، 8 رای ممتنع از مجموع 249 نماینده حاضر با کلیات لایحه برنامه ششم توسعه مجلس موافقت کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه برنامه ششم در صحن علنی مجلس اظهار داشت: از آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه به جهت تلاش‌هایی که در ساختار مدون برنامه ششم داشتند، تشکر می‌کنیم.

وی همچنین گفت: با هم‌افزایی و هدفمندی تلاش شد تا برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد، البته امیدواریم دغدغه‌های موجود و بخشی که ممکن است در برنامه ششم دارای اشکالاتی باشد، هر چه سریع‌تر حل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان مجلس کلیات لایحه برنامه ششم توسعه را تصویب کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..