تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل آمریکا در هژمونی و ذات انقلاب اسلامی است/ مبادا در جنگ تحلیلی و ادراکی پشت ولایت فقیه را خالی کنیم

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی مراسم تشییع شهید پاسدار ستوان‌دوم علی یاری صبح امروز با حضور مسئولین، نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و خیل عظیم مردم شهیدپرور شهرستان بیرجند در محل مصلی هیئت ابوالفضلی برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین امین رضا کمالی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضاعلیه السلام استان در این مراسم اظهار داشت: در زمانی‌که جنگ بر علیه انقلاب اسلامی در عرصه نظامی تحمیل شد ملت ایران ۲۵۰ هزار شهید را تقدیم کردند و این جنگ را پشت سر گذاشتیم و در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستادیم.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس با مقاومت کردن ملتی خود را بیمه کردند و برای استقلال و آزادی هشت سال به‌سختی جنگیدند. شهدای جان‌برکف و پاسداران این نظام و انقلاب شاهدان مکتب عاشورا هستند و هرگز ذلت را نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام کمالی افزود: جنگ تحریمی جنگ دومی بود که برعلیه انقلاب اسلامی تحمیل شد. دشمنانی که در جنگ نظامی بر علیه ملت مسلمان ایران شکست خوردند در جنگ اقتصادی امروز تمام هم و غمشان را گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن امروز هم از بیرون تحریم می‌کند و هم از درون یارگیری کرده و جریانات تربیت‌یافتگان مکتب آمریکا و مخالفان مکتب شهدا برای کشور ۳۳ سال مشکل ایجاد کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضاعلیه السلام استان گفت: امروز دولت انقلابی تشکیل شده‌است و ما موظفیم به این دولت کمک کنیم تا بتوانیم یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب را سر جایشان بنشانیم.

وی متذکر شد: جنگ تحلیلی جنگ بعدی است که برای ما تعبیه کرده‌اند جنگ تحلیلی یعنی جنگ ادراکی که یک طرف تحریم‌های اقتصادی و طرف دیگر با رسانه و تحریف به سراغ ما آمده‌اند.

حجت الاسلام کمالی افزود: دشمنان می‌خواهند انقلاب را تحریف کنند و فرهنگ شهادت و انقلاب اسلامی را از دست ما بگیرند.

وی تاکید کرد: مشکل واشنگتن با ایران به‌خاطر هسته‌ای نیست بلکه به‌خاطر هژمونی، ذات انقلاب اسلامی و تفکر اسلام ناب محمدی است. 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضاعلیه السلام استان خاطرنشان کرد: در این جنگ تحریمی، تحلیلی و ادراکی مواظبت کنید اتفاقی که در کربلا افتاد برعلیه ما نیفتد مشکل کسانی که در مقابل امام حسین ایستادند این نبود که با امام زمان خود رسماً مشکل داشتند بلکه آنان در دشمن‌شناسی کم آوردند.

وی یادآور شد: همانطور که در زمان امام حسین علیه السلام عده‌ای می‌گفتند " مگر یزید دشمن امام حسین است" امروز نیز عده‌ای همین را می‌گویند " شما در مقابل آمریکا دچار توهم توطئه شدید آمریکا با ما دشمن نیست" آن زمان حتی خواص جامعه در تحلیل و دشمن‌شناسی کم آوردند و نهایتاً فرزند پیامبر را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام کمالی گفت: مراقبت کنیم که امروز تمام جریانات دشمن اعم از جریانات معاند، مخالف، منافقین، سلطنت‌طلبان، جبهه‌های خودی و غیرخودی با قدرت به میدان آمدند و نیزه‌دار با نیزه می‌زند و شمشیر دار با شمشیر می‌زند.

وی متذکر شد: مبادا در عرصه جنگ اقتصادی، تحلیلی و ادراکی کم بیاوریم و رهبر انقلاب را تنها بگذاریم با روی کار آمدن دولت انقلابی امروز در این عرصه با شاخصه ولایت حرکت کنیم، دشمن و جبهه خودی و غیرخودی را بشناسیم و در جبهه حق حرکت کنیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل آمریکا در هژمونی و ذات انقلاب اسلامی است/ مبادا در جنگ تحلیلی و ادراکی پشت ولایت فقیه را خالی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..