تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای روسی حمله اوکراینی ها به جزیره مار را دفع کردند

به گزارش بولتن نیوز، وزارت دفاع روسیه از تلاش ناموفق ارتش اوکراین برای حمله به جزیره مار «اسنیک» (Snake) در دریای سیاه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه در این رابطه در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن بار دیگر تلاش کرد تا با استفاده از سامانه‌های پرتاب چندگانه راکت و همچنین جنگنده‌هایش جزیره مار را هدف قرار دهد. در نتیجه پاسخ به این حملات توسط سامانه ضدهوایی «پانتسیر-اس» ارتش روسیه، یک فروند جنگنده «سوخو-۲۵» و ۱۲ راکت اوکراینی ساقط شدند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که نیروهای روسی متحمل هیچ گونه تلفات یا خسارتی نشدند.

همچنین این وزارت خانه در ادامه گزارش روزانه خود از میزان تلفات و خسارات وارده به طرف اوکراینی افزود که پدافند هوایی ارتش روسیه طی شبانه روز گذشته موفق به رهگیری و انهدام هشت فروند پهپاد و ۱۹ راکت شلیک شده از سامانه‌های پرتاب چندگانه ارتش اوکراین بر فراز مناطقی از جمله جمهوری خلق لوهانسک و خارکیف شد.

نیروهای موشکی و توپخانه ای و هوانوردی روسیه نیز موفق شدند ۷۲۰ ملی گرای اوکراینی و ۱۲ دستگاه تانک را مورد هدف قرار داده و نابود کنند.

در ادامه این گزارش همچنین ذکر شده است که نظامیان روسی با استفاده از تسلیحات نقطه زن و دقیق توانستند ۱۰ جوخه از سامانه‌های پرتاب چندگانه راکت نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه دونتسک منهدم کنند.

وزارت دفاع روسیه با اشاره به هدف قرار گرفته شدن دو مرکز آموزش نیروهای اوکراینی توسط ارتش روسیه گفت: تسلیحات بسیار دقیق و موشک‌های «کالیبر» نیروهای هوافضای روسیه حمله‌ای گسترده به مرکز آموزشی ۱۶۹ نیروی زمینی ارتش اوکراین در منطقه «چرنیهیو»، مرکز آموزشی ۱۹۹ نیروهای تهاجمی هوابرد در منطقه «ژیتومیر» و همچنین مرکز آموزشی ۱۸۴ نیروهای مسلح اوکراین در منطقه «لویو» ترتیب دادند.

در پی این حملات، تیپ ۶۵، ۶۶ پیاده نظام موتوری و تیپ ۴۶ هوابرد از نیروهای ذخیره راهبردی ارتش اوکراین توان رزمی خود را به طور کامل از دست داده اند. بنابراین، انتقال برنامه ریزی شده این تشکیلات و تیپ‌ها به منطقه جنگی مختل شده است.

وزارت دفاع روسیه در پایان افزود: در مجموع و از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین، ۲۱۵ فروند جنگنده، ۱۳۲ فروند بالگرد، یک هزار و ۳۶۳ فروند پهپاد، ۳۵۰ سامانه ضدهوایی، ۳ هزار و ۸۰۹ دستگاه تانک و دیگر خودروهای زرهی، ۶۸۲ سامانه پرتاب چندگانه راکت، ۳ هزار و ۱۲ قبضه توپ صحرایی و خمپاره و همچنین ۳ هزار و ۸۶۴ خودروی ویژه نظامی اوکراین منهدم شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای روسی حمله اوکراینی ها به جزیره مار را دفع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..