تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاطمی‌امین تهدید پیامکی از سوی نمایندگان را تکذیب کرد

فاطمی امین در جلسه صبح امروز مجلس برخی مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر اینکه نمایندگان با تهدید و فشار به دنبال انتصاب افراد هستند را تکذیب کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: وزیر صمت در نشست امروز کمیسیون اصل ۹۰، تهدید پیامکی نمایندگان برای انتصاب افراد را تکذیب و بیان کرد ممکن است پیشنهاد‌هایی از سوی نمایندگان یا سایر افراد مطرح شود، اما این پیشنهاد‌ها به معنای تهدید نیست.

علی جدی درباره ماجرای تهدید پیامکی وزیر صمت برای انتصاب افراد، گفت: در نشست صبح کمیسیون اصل ۹۰ نمایندگان این موضوع را از وزیر صمت جویا شدند که وی بیان کرد؛ به جز نمایندگان پیشنهادات مختلفی از سوی افراد مطرح می‌شود، اما این موضوع به معنای تهدید و فشار به ما نیست.

نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر صمت موضوع تهدید پیامکی از سوی نمایندگان برای انتصاب افراد را تکذیب کرد، تصریح کرد: فاطمی امین در جلسه صبح امروز برخی مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر اینکه نمایندگان با تهدید و فشار به دنبال انتصاب افراد هستند را تکذیب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاطمی‌امین تهدید پیامکی از سوی نمایندگان را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..