تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کواکبیان: چرا اجازه نمی‌دهید حرف بزنیم/ لاریجانی: توهین نکنید؛ برای حیثیت و مزاج‌تان خوب نیست

علی لاریجانی در واکنش به فریادهای کواکبیان در نشست امروز مجلس گفت «توهین نکنید؛ برای حیثیت و مزاج‌تان خوب نیست».

به گزارش فارس، در جریان بررسی و تصویب کلیات لایحه برنامه ششم توسعه مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حین رأی‌گیری برای کلیات لایحه برنامه ششم توسعه خطاب به رئیس مجلس اعلام کرد که تذکری در رابطه با کلیات این لایحه دارم.

لاریجانی پس از اعلام تذکر کواکبیان گفت که در زمان رأی‌گیری نمی‌توان تذکر داد و تذکر شما وارد نیست.

کواکبیان پس از وارد ندانستن تذکر خود از سوی علی لاریجانی شروع به فریاد زدن کرد که لاریجانی در این میان در پاسخ به وی گفت: آرام باشید، توهین نکنید! خوب نیست توهین کنید که کواکبیان هم در میان سخنان لاریجانی گفت ما 220 نفریم، شما که اجازه نمی‌دهید حرف بزنیم؛ این دیکتاتوری است.

لاریجانی در پاسخ به او گفت: برای حیثیت و مزاج‌تان خوب نیست، فریاد نزنید. در زمان رأی‌‌گیری تذکر شما وارد نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کواکبیان: چرا اجازه نمی‌دهید حرف بزنیم/ لاریجانی: توهین نکنید؛ برای حیثیت و مزاج‌تان خوب نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..