تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

متقاضیان برای شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

شرکت در این طرح صرفاً از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی ایران خودرو نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود.

طرح مشارکت در تولید برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ( تیر ۱۴۰۱)

طرح مشارکت در تولید فروش برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ویژه متقاضیان عادی (تیرماه ۱۴۰۱)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..