تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژست های نیکی کریمی در نمایش فیلم آتابای در پاریس

تاریخ بروزرسانی : 2022-06-26

گردآوری :

اشتراک گذاری :

تصاویر جالب از ژست های نیکی کریمی بازیگر معروف در نمایش فیلم سینمایی آتابای در پاریس و حواشی فیلم سینمایی آتابای

فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی‌ فر در سال ۱۳۹۸ تولید شده است. از بازیگران این فیلم می توان به هادی حجازی‌ فر، سحر دولتشاهی و جواد عزتی اشاره کرد. فیلم آتابای به زبان ترکی ساخته شده است. در قسمت زیر تصاویر جالب از ژست های نیکی کریمی در پاریس در نمایش فیلم آتابای را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر در نیک صالحی همراه ما باشید.

نیکی کریمی در پاریس

آتابای فیلمی ایرانی در ژانر درام عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی‌ فر محصول سال ۱۳۹۸ است.

نیکی کریمیاستایل شیک نیکی کریمی حواشی فیلم سینمایی آتابای

ترکی بودن زبان فیلم آتابای لحظات پرتنش را در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم رقم زد. خبرنگاری با گفتن این که، زبان رسمی کشور فارسی است و چه نیازی به فیلم با زبان ترکی داریم، اعتراض خود را نسبت به این فیلم نشان داد. اولین واکنش را کارگردان این فیلم، نیکی کریمی نشان داد. او گفت:

نیکی کریمی در پاریسنیکی کریمی در پاریس در نمایش آتابای

چه کسی گفته که باید تمام فیلم‌ های ساخته شده در ایران به زبان فارسی باشند؟ ۹۰ درصد فیلم‌ هایی که تا به حال ساخته شده‌ اند، به زبان فارسی اند.
نویسندهٔ فیلم یعنی هادی حجازی فر هم در واکنشی تند به این خبرنگار اینگونه گفت که:

عکس نیکی کریمینیکی کریمی در نمایش آتابای

من به عنوان یک تُرک و نویسندهٔ این فیلم با تو حرف می‌ زنم. تفکرات تو، تفکرات فاشیستی‌ است. تو یا افراد دیگر حق توهین به زبان ترکی را ندارید. بر اساس قانون اساسی ایران زبان و ادبیات ترکی باید در دانشگاه تدریس شود. من متأسف هستم و بدون شک می‌گویم که شما نگاهی فاشیستی دارید. این را با صدای بلند می‌ گویم. افکار تجزیه طلبانه هم حاصل این نوع نگاه فاشیستی است.

فیلم آتابایفیلم سینمایی آتابای

اینستاگرام و ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژست های نیکی کریمی در نمایش فیلم آتابای در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..