تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۰میلیون تومان پاداش برای گزارش املاک مغفول مانده دولتی

معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی گلستان

معاون وزیر اقتصاد در گرگان: به افرادی که املاک مغفول مانده دولتی را گزارش کنند تا سقف پنجاه میلیون تومان پاداش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ذبیح الله سلمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در گرگان و در حاشیه مراسم معارفه و تکریم مدیرکل جدید و قبلی امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: به افرادی که املاک مغفول مانده دولتی را گزارش کنند به شرط صحت، تا سقف پنجاه میلیون تومان پاداش داده می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: تا زمانیکه کارت الکترونیکی پرداخت یارانه شکل بگیرد، پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد.

با حضور معاون وزیر اقتصاد، روح الله صلبی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی گلستان معرفی و از خدمات داود طبرسی مدیرکل قبل قدردانی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۰میلیون تومان پاداش برای گزارش املاک مغفول مانده دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..