تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستری ۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های فارس

با بستری ۱۷ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۹۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بستری ۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد:از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۶۶۱ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۲۹ هزار و ۳۲۳ بیمار مثبت شناسایی شده است.
از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۷۶۸ هزار و ۸۴ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۱۷ هزار و ۹۶۵ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۳۹۰ هزار و ۵۷۷ مورد تست سریع انجام شده و ۱۱۱ هزار و ۳۵۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.
با بستری ۱۷ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۹۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، هفت بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
بیشتر بخوانید:

وضعیت زرد کرونایی در ۴شهرستان فارس


خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۶ نفر است.
همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۲۱ هزار و ۹۶ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۹۲ هزار و ۸۳۵ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۰ هزار و ۵۹۵ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۲۷ هزار و ۶۶۴ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۷۶ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستری ۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..