تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد

همزمان با سفر مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق به ایران، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد یکشنبه پنجم تیرماه را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، ترافیک حضور مقامات بلندپایه خارجی در یک ماه گذشته، روزهای تعطیل سعدآباد را بیشتر کرده است، طوری‌که عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به این تعطیلی‌ها واکنش نشان داد.

او در توئیتر چنین نوشته بود:‌ «تعطیلات کاخ موزه سعدآباد و اوج آن در این هفته به دلیل مراسم رسمی تشریفات رؤسای جمهوری میهمان است. به نظرات کارشناسان حفاظت احترام می‌گذاریم، ولی به این میزان سختگیری اعتقاد نداریم و از همه گردشگران داخلی و خارجی عذرخواهی می‌کنیم.»

از ابتدای خردادماه تاکنون، رؤسای جمهور ترکمنستان، ونزوئلا، تاجیکستان و قزاقستان، همچنین وزیر خارجه پاکستان و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران سفر کرده‌اند و از آنجا که تولیت دو کاخ در مجموعه سعدآباد، یعنی کاخ فریده دیبا (مادر فرح دیبا) و کاخ ملکه‌ مادر (معروف به ساختمان جمهور) با نهاد ریاست‌جمهوری است، ‌ مراسم تشریفات رسمی این مقامات نیز در سعدآباد برگزار شد، به همین خاطر کل مجموعه به روی بازدیدکنندگان عمومی بسته شد.

تعطیلی‌های پی در پی و ادامه‌دار سعدآباد که یکی از پربازدیدکننده‌ترین مجموعه‌های تاریخی تهران است، باعث شده برخی از تورگردان‌ها و راهنمایان گردشگری، بازدید از سعدآباد را از برنامه تورها حذف کنند. به‌ویژه آن‌که اطلاع‌رسانی درباره روزهای تعطیل این مجموعه در ضعیف‌ترین و محدودترین شکل ممکن صورت می‌گیرد و در روزهای گذشته افراد زیادی پشت درهای بسته سعدآباد غافلگیر شدند. این مجموعه معمولا اعلامیه‌های مربوط به تعطیلی را در آخرین لحظات و یا روز قبل، در صفحه اینستاگرام خود و در بخش Story بدون شرح دلیل و یا هر توضیح دیگری، منتشر می‌کند.

سعدآباد که تا ۱۲ تیرماه، شب‌ها در قرق‌ یک کنسرت نمایش است، امروز یکشنبه، پنجم‌تیرماه را تعطیل اعلام کرده است. این تعطیلی همزمان با سفر مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق به ایران است.

کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد

ببینید | وقتی خرید لباس اشتباهی مسیر زندگی‌ات را عوض می‌کند logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..