تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ صادقی گفت: اصناف در توسعه اقتصادی استان نقش اساسی را ایفا می‌کنند لذا داشتن صنوف و اتحادیه‌های صنفی قوی باعث تقویت و رشد اقتصاد استان خواهد شد و در این راستا ترویج عمل به قوانین نظام صنفی در بین صنوف در خصوص عرضه کالا و خدمات ارائه شده به مشتریان باعث تقویت هر چه بیشتر واحد‌های اقتصای در سطح استان خواهد شد.

صادقی افزود: برای شناسایی واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی نصب کیوآرکد در محل واحد صنفی لازم و ضروری است تا بتوانیم بر روی واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب نظارت کنیم.

در ادامه جلسه، اجرای طرح نظارت مردمی، دریافت و نصب بارکد واحد‌های صنفی در معرض دید مشتریان، ساماندهی واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب و پروانه کسب‌های منقضی اعتبار، مجوز برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه‌های صنفی، و ... از مهم‌ترین مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..