تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارشنبه شب به نفع کودکان کارسینما برویم

سلامت نیوز: اکران خیریه فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی به نفع انجمن حمایت از کودکان کار چهارشنبه یکم دی ماه ساعت 22 در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، انجمن حمایت از کودکان کار اعلام کرد، مبلغ فروش این فیلم به نفع کودکان کار است و در زمینه های مختلف حمایت از این کودکان هزینه خواهد شد.


مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، سیامک صفری، گلاره عباسی و شبنم مقدمی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.
فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه 50 خورشیدی زندگی می کنند(نفس می‌کشند).


دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.
تردیدی نیست،حضور تماشاگران برای دیدن فیلم نفس،گامی ارزشمند به نفع کودکان کار است.
انجمن حمایت از کودکان کار نهادی غیردولتی و غیرانتفاعی است که از سال 1381 با مجوز رسمی وزارت کشور با هدف حمایت از کودکان در معرض آسیب و به ویژه کودکان کار فعالیت خود را شروع کرده است و به صورت رایگان، خدمات آموزشی و حمایتی به کودکان کار ارایه می‏ دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارشنبه شب به نفع کودکان کارسینما برویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..