تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژنرال بازنشسته و بسیار چاق روسی با ۱۳۰ کیلوگرم وزن به جنگ اوکراین فرا خوانده شد

بر اساس گزارش ها، بدنبال کشته شدن ده ها ژنرال و فرمانده ارشد روسی در اوکراین، ولادیمیر پوتین یکی از فرماندهان بازنشسته خود را به خدمت فرا خوانده است، ژنرالی که بسیار چاق و ۱۳۰ کیلوگرم وزن دارد. این ژنرال ۶۷ ساله روسی که پاول نام دارد علاقه زیادی به مشروب الکلی ودکا دارد. گفته می شود ژنرال پاول روزی ۵ وعده غذا خورده و یک لیتر ودکا روی آن می ریزد. گفته می شود این ژنرال بازنشسته که بار دیگر به خدمت فرا خوانده شده، رهبری نیروهای ویژه پوتین در شرق اوکراین را بر عهده گرفته است، پس از آن که فرمانده سابق این گروه در حمله توپخانه ای به شدت زخمی شده است. گفته می شود که ژنرال پاول در عملیات شوروی سابق در افغانستان در دهه ۱۹۸۰ نیز حضور داشته و بیش از ۴ دهه تجربه در زمینه نظامی دارد.

او اولین بار حدود ۲۵ سال پیش به عنوان فرمانده یک گروه نیروهای ویژه منصوب شد اما مدت هاست بازنشسته شده و از آن زمان به شدت چاق شده است. گفته می شود این ژنرال روسی در مناطق حومه شهر مسکو زندگی کرده و از پنج سال پیش بازنشسته شده بود اما ماه قبل به وی دستور داده شد که بار دیگر به خدمت ارتش روسیه بازگردد. اما ژنرال پاول دیگر مانند گذشته کارآیی نداشته و به علت چاقی فراوان، یونیفرم نظامی اش را به طور ویژه برای او تهیه کرده اند به طوری که باید دو جلیقه ضد گلوله بپوشد تا تمام نیم تنه بالایی اش را پوشش دهد.

یک منبع اطلاعاتی در این باره گفته است: «پوتین اکنون کفگیرش به ته دیگ خورده است. اکثر بهترین و کارآزموده ترین فرماندهان ارشد او در نبردهای اوکراین کشته یا زخمی شده اند و به همین خاطر او به فرستادن افسران درجه دوم به خط مقدم روی آورده است، کسانی که خیلی زنده نخواهند ماند. او اکنون ژنرال ها را از بازنشستگی خارج می کند و یکی از آن ها ژنرال پاول است. پوتین مثل یک رییس مافیاست که کسی جرأت مخالفت با او را ندارد. اگر یک ژنرال بازنشسته پیامی از پوتین دریافت کند که مادرت روسیه به تو نیاز دارد تا در اوکراین بجنگی، او کار زیادی نمی تواند بکند. به لطف تحریم ها هیچ راه فراری از روسیه وجود ندارد».

بر اساس گزارش ها، تاکنون ۹ ژنرال ارشد و ۵۵ سرهنگ روسی در جنگ با اوکراین کشته شده اند. تازه ترین مورد آن ها ژنرال سرگئی گوندوروف ۵۱ ساله بود که هلیکوپتر وی توسط یک سرباز اوکراینی با موشک زمین به هوای غربی مورد هدف قرار گرفته و ژنرال روسی را کشت. تعداد تلفات روس ها در اوکراین، بر اساس ادعاها، به بیش از ۳۰,۰۰۰ نفر کشته و ۱۰۰,۰۰۰ زخمی رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژنرال بازنشسته و بسیار چاق روسی با ۱۳۰ کیلوگرم وزن به جنگ اوکراین فرا خوانده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..