تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراهم شدن امکان اقا&#16

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اتحادیه اروپا در نهایت تاریخ به کارگیری سیستم جدید «ETIAS» را اعلام کرد که بر اساس قوانین این سیستم‌، افراد غیرمقیم و مسافرانی که قصد ورود به اروپا را دارند باید نسبت به تکمیل فرمی با پرداخت هزینه 7 یورویی که در این سیستم تعبیه شده است، اقدام کنند.

به گزارش  یورونیوز، بر اساس قانون موسوم به «قانون 90 روز» بریتانیایی‌ها، آمریکایی‌ها، استرالیایی‌ها و سایر اتباع کشورهای مختلف می‌توانند هر 180 روز یک بار تا سقف 90 روز در کشورهای منطقه شینگن اقامت داشته باشند و به نوعی نیاز به دریافت ویزا ندارند؛ این در حالی است که اگر مسافرانی که قصد ماندگاری بیشتر را در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشند، باید نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند.

افرادی مشمول این معافیت جدید هستند که به طور دائم در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا زندگی نمی‌کنند یا ویزایی برای اقامت در آن‌ها را در اختیار ندارند همچنین گردشگران، صاحبان خانه دوم، کارگران موقت یا کسانی که از خانواده یا دوستانشان در 26 کشور منطقه شینگن (به غیر از ایرلند) بازدید می‌کنند، نیز شامل این مقررات می‌شوند.

مجوز جدید "ETIAS" به معافیت‌های ویزای ETA استرالیا و ESTA ایالات متحده تشبیه شده است که هر دو برای اقامت کوتاه مدت استفاده می‌شوند.

گفتنی است که قوانینی که شماری از شهروندان از جمله اغلب شهروندان آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی را به دریافت ویزای شنگن ملزم می‌کند همچنان پابرجا هستند.

کمیسیون اتحادیه اروپا معتقد است که اعمال قوانین مذکور "تأثیر حداقلی" بر رویه معمولی سفر افراد به اروپا خواهد داشت؛ به این صورت که مسافران واجد شرایط باید قبل از انجام سفر خود، یک درخواست به صورت آنلاین پر کنند که هزینه آن 7 یورو است؛ توجه به این نکته مهم است که هزینه این درخواست برای افراد زیر 18 سال و بالای 70 سال به‌صورت رایگان است.

در این فرم نیز باید به سوالاتی مربوط به گذرنامه، جزئیات سفر و همچنین برخی سؤالات امنیتی پاسخ داده شود.

هر چند مقرر شده بود که «ETIAS» یا «سیستم اطلاعات و مجوز سفر اروپا» از اواخر سال 2022 به اجرا گذاشته شود، اما این سیستم از ماه می سال 2023 اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراهم شدن امکان اقا&#16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..