تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای "آدامس مشکو&#1705

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آقای پرویز پرستویی دقایقی پیش ویدئویی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت که اگرچه درباره آنچه راجع به این فیلم می‌گویند اطمینانی ندارد ولی نقل شده است که فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌‌های وارداتی با طعم توت فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌ طور) از خود بروز داده‌اند.

بررسی خبرنگار تسنیم حاکیست که انتشار این ویدئو مربوط به اسفند سال 1397 یعنی بیش از 3 سال پیش است. 

همان موقع روابط عمومی دانشگاه شیراز ضمن تکذیب وقوع این حادثه در این دانشگاه، تأکید کرده بود که این حادثه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رخ داده است. به هر صورت اگرچه مشخص نیست که داستان واقعی فیلم چیست. اما هرچه هست ارتباطی با ایران ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای "آدامس مشکو&#1705»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..