تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مریوان جزء شهرستان‌های گردشگر پذیر مطرح در کشور است

یعقوب گویلیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات‌ سفر شهرستان مریوان گفت: مریوان را همه با نام نگین گردشگری غرب کشور می‌شناسند و باید با استفاده از این قابلیت، زمینه را برای حضور گردشگران در این منطقه فراهم کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این شهرستان در تمام زمینه‌های گردشگری از جمله طبیعت‌گردی، تجاری، ورزشی، سلامت، فرهنگی، هنری، کشاورزی و ... حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او مرز باشماق مریوان را فرصتی مناسب برای رونق گردشگری و توسعه استان دانست و گفت: این مرز یک موقعیت مهم و استراتژیک است که با استفاده از ظرفیت‌های آن می‌توان برای ورود گردشگران عراقی به‌ویژه در حوزه گردشگری سلامت بهره برد.

گویلیان گفت: شهرستان مریوان همچنین با داشتن پیشینه تاریخی غنی، در بسیاری از رشته‌های صنایع دستی دارای شهرت و اعتبار جهانی است که بافت کلاش یکی از این حرفه‌های خاص و پردرآمد مردان و زنان سخت‌کوش و هنرمند این دیار بوده که به برندی اختصاصی در جهان تبدیل شده است.

مریوان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری است

فرماندار مریوان هم در این جلسه گفت: این شهرستان با وجود قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی، از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

اسماعیل احمدی گفت: با توجه به وجود جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی فراوان در مریوان و استفاده از این امتیاز ویژه، می‌توان گردشگری را محور توسعه استان قرار داد.

او می گوید: با مهیا شدن زیرساخت‌های محور گردشگری زریبار و جاده مریوان- سنندج، می‌توان در راستای جذب گردشگر اقدام کرد و رسیدن به این هدف همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه و بخش خصوصی را می‌طلبد.

احمدی گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر، ایجاد اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کرده و نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مریوان جزء شهرستان‌های گردشگر پذیر مطرح در کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..