تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب ناسالم در تالار عروسی چند نفر را راهی بیمارستان کرد

۱۲:۲۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۰۹۶۹

۱۲:۲۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۰۹۶۹

دانلود PDF

دانلود PDF

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج گفت: برابر گزارش‌های واصله از بیمارستان‌های سطح شهر و مراجعه چند نفر با علائم تهوع، استفراغ، شکم درد و بی اشتهایی به بیمارستان، و همچنین با توجه به شرح حال گرفته شده از بیماران مشخص شد منبع شیوع، استفاده از آب غیر بهداشتی در تالار عروسی بوده است.

دکتر محمد شاه ویسی گفت: بلافاصله بعد از اولین گزارش تیم بهداشت محیط اعزامی از تالار بازدید بعمل آورده و نمونه برداری از آب چاه مصرفی و اقدامات ضروری دیگر انجام شد.

او می گوید: با توجه به تاکید و حساسیت ویژه‌ی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به بررسی موضوع، محل تالار به علت داشتن نواقص بهداشتی، علی الخصوص مشکل تامین آب بهداشتی و سالم، به مراجع قضایی معرفی و دستور پلمب آن اخذ و محل تالار با حضور مسئولین بهداشت و حقوقی پلمب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب ناسالم در تالار عروسی چند نفر را راهی بیمارستان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..