تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون پرورش فکری قم نیازمند فروشگاه عرضه محصولات است

محمد غفاری گفت: محصولات فرهنگی کانون از جمله کتاب و اسباب بازی نشان معتبری برای خانواده‌ها هستند و کانون پرورش فکری اولین جایی است که والدین بدون دغدغه در آن به دنبال محصولات فرهنگی هستند.

او می گوید: بر خود لازم می‌دانیم فروشگاه مناسب و در شان قم برای ارائه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

او در مورد نحوه حمایت از ایده پردازان تولید اسباب بازی نیز گفت: در مورد ایده ها، پیام‌های زیادی به دست ما می‌رسد که ایده پردازان و تولید کنندگانی که حتی در جشنواره‌های اسباب بازی مقام آورده اند و یا ایده ثبت شده دارند خواستار حمایت کانون پرورش فکری برای تولید محصولشان هستند.

غفاری می گوید: دست استان‌ها در تولید و حمایت از تولید اسباب بازی از سوی کانون در مرکز بسته شده و تولید کنندگان باید به ستاد مرکزی کانون متصل شوند.

او گفت: جشنواره اسباب بازی که هر سال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود فرصت خوبی است که تولیدکنندگان و ایده پردازان استان محصولات خود را معرفی کنند.

او می گوید: آن چنان که باید و شاید نمی‌توانیم از تولید اسباب بازی در استان حمایت مادی کنیم و تولید به صورت متمرکز در سطح ملی دیده شده است.

حدود پنج هزار کودک و نوجوان قمی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخوردار هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون پرورش فکری قم نیازمند فروشگاه عرضه محصولات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..