تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ شهادت از عوامل استمرار نظام اسلامی است

عباس ذاکریان  گفت: دراین راستا فرهنگ شهید و شهادت باید بیش از پیش در بین نسل جوان تبیین و گسترش یابد.

دیدار فرماندار قم و هیات همراه با خانواده شهدا در راستای اهداف برگزاری کنگره شهدای استان قم صورت گرفت.

داود یزدانیان فرزند عباس متولد ۱۰ مهر ۱۳۳۹ در روستای ورجان قم بود. وی در زمان حضور در جبهه عضو گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود که در ۲۴ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

برادر کوچک‌تر داود، شهید ابوالفضل یزدانیان متولد اول شهریور ۱۳۴۵ دو سال بعد در تاریخ هفتم اسفند سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۱۱ سال مفقودیت، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و در جوار مزار داود به خاک سپرده شد.

شهید رحیم کلنگ دار درسال ۱۳۴۲ درقم متولد شد و در دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر ۸ درتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۶۴ به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ شهادت از عوامل استمرار نظام اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..