تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت ماه بی پولی باشگاه نساجی / فرماندار قائمشهر تهدید به افشاگری کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : هم اکنون به علت این که باشگاه در وضعیت نقل و انتقال قرار دارد ، نمی توانم چیزی بگویم .
وی افزد : تا به امروز همه مسئولان استانی و مجموعه شورای تامین شهرستان از هیچ کمکی به باشگاه نساجی دریغ نکرده اند تا مشکلات مالی باشگاه رفع شود و بتوانیم رضایت همه هواداران را فراهم کنیم.
فرماندار قائمشهر با تاکید بر این که عده ای در فضای مجازی به دور از انصاف به دنبال تنش زایی در مسائل نساجی هستند ، گفت : انتظار ما از کسانی که قصد کار رسانه ای دارند این است که دقت لازم را داشته باشند تا بازی نخورند .
وی افزود : از مردم فهیم قائمشهر هم می خواهم تا اسیر جوسازی افراد نشوند که قصد دارند تا عظمت و بزرگی باشگاه نساجی را فدای خواسته های شخصی خود کنند.
محمدی گفت : به طور قطع روزی فرا خواهد رسید که بنده در جمع هواداران نساجی همه اتفاقات را توضیح خواهم داد ، اما الان به دلیل نقل و انتقالات صورت گرفته نمی توانم چیزی را بازگو کنم.
** 9 روز 3 جلسه با استاندار
فرماندار قائمشهر تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان و استان برای حل مشکل باشگاه نساجی را قابل تقدیر دانست و گفت : برای برای رفع مشکلات باشگاه در کمتر از 9 روز 3 جلسه با حضور استاندار برگزار شد.
وی افزود : از مالک باشگاه به خاطر کارهایی که تاکنون انجام داده تشکر می کنیم ولی او بر اساس قرارداد مکلف بود که مشکلات باشگاه را حل کند.
فرماندار قائمشهر توضیح داد : مالک باشگاه نساجی حتی با وجود تنظیم زمان جلسه توسط خودش برای حل مشکل باشگاه با حضور مسئولان ، در جلسه حاضر نشد و 2 بار برنامه نشست را تغییر داد .
محمدی با بیان این که هر کسی به اندازه بضاعت خود برای باشگاه نساجی قدمی برداشته است ، گفت : در جلسه ای که با حضور استاندار برگزار شد ایشان بنده و مدیر کل ورزش و جوانان را مکلف کرد که هر کدام 25 میلیون تومان به باشگاه بدهیم.
وی افزود : من به عنوان نماینده عالی دولت پول را قرض گرفته ام و به مالک باشگاه نساجی داده ام تا پاره ای از مشکلات حل شود و سرجمع 50 میلیون تومان به این صورت به باشگاه نساجی تعلق گرفت.
باشگاه نساجی مازندران که پرسابقه ترین تیم فوتبال مازندران را در حال حاضر زیر پوشش دارد سال 87 به بخش خصوصی واگذار شد و از آن زمان تاکنون همواره با مشکل مالی و مدیریتی مواجه بوده است .
مشکلات این تیم در سال جاری به خاطر خلف وعده مالک نسبت به تعهداتش در قبال بازیکنان و کادر فنی به اوج رسید به گونه ای که از آغاز رقابت های فوتبال دسته یک جام باشگاههای کشور تاکنون بازیکنان و کادر فنی هیچ حقوق دریافت نکرده اند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت ماه بی پولی باشگاه نساجی / فرماندار قائمشهر تهدید به افشاگری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..