تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میثاق با شهدا اولین برنامه روز کاری فرمانده جدید سپاه جیرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری در جلسه اول آغاز بکار شورای فرماندهی سپاه ناحیه جیرفت به همراه پرسنل سپاه ناحیه با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه ، با شهدا تجدید عهد و میثاقی دوباره کرد.
ایشان با استعانت طلبیدن از روح مطهر و نورانی انبیاء الهی، اهل بیت علیه السلام، شهدای عزیزمان و مخصوصا شهدای عزیز شهرستان جیرفت از خداوند متعال خواستند که در اولیل جلسه شورای اداری، انشاالله با شفاعت شهدای عزیز، مسیر موفقیت را ، مسیر اعتلا را در همه اموراتی را که مربوط به مجموعه سپاه هست را باید پیگیری کنیم، انشاالله هموار کنند و ما را در این مسیر موفق و منصور بدانند.

وی افزود : اولین جلسه شورای فرماندهی را از شهدای عزیز کسب اجازه میکنیم و این بزرگواران هم همراهی و شفاعت می کنند که بهترین ها برای ما رقم بخورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت بیان کرد: امروز ما سر سفره این شهدا نشستیم و این عزیزان امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند که این مطلب مهمی است و آنچه مهمتر است آن است که آنها رسالت خودشان را انجام داده اند و مسیر خودشان را رفته اند و برای ما ک پاسدار هستیم ، مسیر دین و شهدا را باید خود بپیماییم و هم برای جامعه محیا کنیم که جامعه به سمت مدینه فاضله برود.

سرهنگ نسب امیری افزود : مهمتر از این شناخت دقیق، مسیر و مکتب شهدا و آن شاخصه هایی که شهدا در آن پررنگ بودند، اول شناخت و دوم حرکت کردن و عمل کردن به مسیر شهداست و آن خصوصیاتی ک از شهدا میشنویم.

اما آنچه که برای ما مهم است، عمل به این مکتب و سیره شهداست و اگر ما هم میخواهیم این راه را برویم و مثل شهدا عاقبت بخیر شویم، باید اول نگاه کنیم و سیره را بشناسیم و از صمیم قلب و حداکثر توان وقت بگذاریم و شناخت پیدا کنیم و تفکر کنیم که چطور این کار را انجام دهیم.
امام آنچه برای ما موفقیت میاورد فقط عمل به سیره شهداست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از خداوند متعال خواستاریم که به حرمت شهدا دست همه ما را بگیرند ک عاقبت بخیر شویم. لذا محضر شهدا تعهد و قول می دهیم که همه ما در مسیر پیاده نمودن کلام خداوند متعال(قرآن کریم) و پیاده نمودن منویات مقام معظم رهبری و پیروی از مکتب شهدا در این مسیر محکم و استوار بایستیم و از خداوند متعال بخواهیم که در این مسیر ثابت قدم باشیم و خداوند متعال عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میثاق با شهدا اولین برنامه روز کاری فرمانده جدید سپاه جیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..