تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان در قرچک

رفتار ترافیکی و تهدیدات و خطرات رانندگی به صورت تئوری و عملی در بوستان ترافیک قرچک به کودکان و نوجوانان آموزش داده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ؛ شهردار قرچک در بازدید از این بوستان با بیان اینکه آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی سرمایه گذاری برای آینده است گفت : در این مکان کودکان و نوجوانان آموزش های گوناگونی از جمله اخلاق ترافیکی را فرا می گیرند.

محسن خرمی شریف با بیان اینکه تلاش می کنیم با ایجاد چنین مکان هایی آرامش و ایمنی را در خانواده ها افزایش دهیم  افزود : این بوستان محیطی امن و سالم برای آگاهی کودکان از رفتار صحیح عبور و مرور و شناخت مفاهیم علائم راهنمایی و رانندگی فراهم کرده است .

بهمن انصاری جانشین پلیس راهور قرچک نیز در آیین بهره برداری از این بوستان گفت: آموزش درست کودکان سه تا پنج سال در رفتار آینده ی آنها تاثیرگذار است.

وی از والدین خواست در زمان رانندگی طوری رفتار نکنند که آموزش های پلیس به کودکان هدر رود.

آموزش ها در بوستان ترافیک قرچک با استقبال خوبی از طرف خانواده ها روبه رو شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان در قرچک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..