تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی بی نقص سکانس مشهور بروس لی در فیلم «راه اژدها» توسط کودک ۷ ساله + ویدیو

ویدیوی از یک کودک ۷ ساله ژاپنی که لقب «بروس لی کوچک» را بدست آورده منتشر شده است که در آن سکانس های نمادین بازی او با نانچیکو را با دقت حیرت انگیزی بازسازی می کند. بروس لی در سال ۱۹۷۳ در سن ۳۲ سالگی و به شکلی غیرمنتظره درگذشت اما تاثیری غیرقابل انکار و پایدار روی فرهنگ عامه گذاشت و از نگاه همگان بهترین بازیگر هنرهای رزمی و بهترین ورزشکار این عرصه شناخته می شود. او کلیشه های فرهنگی و موانعی که برای آسیایی ها و آسیایی-آمریکایی ها در هالیوود وجود داشت را شکست، مخاطبان آمریکایی را با سینمای هنگ کنگ آشنا کرد و اصول هنرهای رزمی مختلفی را با هم ترکیب کرد که در نهایت به خلق سبک مبارزه MMA شد.

کودک 7 ساله ژاپنی ملقب به بروس لی کوچک در حال کار با نانچیکو

یکی از طرفداران جوان بروس لی چنان تحت تاثیر توانایی این ستاره فقید در زمینه هنرهای رزمی قرار گرفته بود که از همان دوران کودکی برای تبدیل شدن به بروس لی آینده تلاش کرده و تا حدود زیادی در این امر موفق بوده است. نام این کودک ژاپنی ریوسی ایمای ( Ryusei Imai) است که اولین بار در سال ۲۰۱۵ و پس از انتشار کلیپی از او توسط بخش خبری ABC News به شهرت رسید. در این کلیپ، ایمای که آن زمان تنها ۴ سال داشت، مهارت های کار کردن خود با نانچیکو را به تنمایش می گذاشت. او همچنین در این ویدیو لباس زرد رنگ نمادین بروس لی در فیلم Game of Death را به تن داشت.

اکنون ویدیویی از این کودک ژاپنی در یک حساب شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده که در آن وی سکانس کامل انجام حرکات با نانچیکو توسط بروس لی در فیلم The Way of the Dragon را به شکلی فوق العاده و دقیق بازسازی می کند، ویدیویی که مربوط به سال ۲۰۱۸ است زمانی که او تنها ۷ سال داشته است. او با دقتی قابل توجه حرکات بروس لی، ژست چهره و بدن و حتی سبک نقس کشیدن او را نیز تقلید می کند. ایمای توانایی بالایی در حرکات رزمی داشته و تحت آموزش پدرش توانسته به فیزیکی بسیار قابل توجه و رزمی کاری دست یابد.

کودک 7 ساله ژاپنی ملقب به بروس لی کوچک در حال کار با نانچیکو

کودک 7 ساله ژاپنی ملقب به بروس لی کوچک در حال کار با نانچیکو

کودک 7 ساله ژاپنی ملقب به بروس لی کوچک در حال کار با نانچیکو

مهارت او در حرکات رزمی باعث شده ایمای بتواند در چند ویدیو تبلیغاتی در ژاپن حضور یافته و حتی در یک فیلم رزمی در سال ۲۰۱۸ به نام Oolong Courtyard: KungFu School نیز بازی کند، جایی که وی از توانایی خود در بازی با نانچیکو علیه گروهی از کسانی که با تبر قصد حمله به او را دارند استفاده می کند. نانچیکو یا نانچاکو از دشوارترین سلاح های هنرهای رزمی برای کسب مهارت هستند. یاد گرفتن کار با نانچیکو به مهارت و تمرین بسیار زیادی نیاز دارد. ایمای که اکنون ۱۱ سال دارد از رسانه ها دوری می کند اما مشخص نیست که همچنان در مسیر تبدیل شدن به بروس لی جدید دنیای هنرهای رزمی قرار دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی جالب و دیده نشده از بروس لی پیش از معروف شدن با سریال «زنبور سبز»

معروف ترین جمله های بروس لی چگونه می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد؟

علت مرگ بروس لی چه بود؟

هر آن چه که در مورد بروس لی؛ رزمی کار، بازیگر، شاعر و فیلسوف دوست داشتنی نمی دانستید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی بی نقص سکانس مشهور بروس لی در فیلم «راه اژدها» توسط کودک ۷ ساله + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..