تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد ۳۵ سالگی لیونل مسی در زادگاهش با حضور ۵,۰۰۰ کودک برگزار شد + ویدیو

بیش از ۵,۰۰۰ کودک مدرسه ای در شهر محل تولد لیونل مسی برای او «تولدت مبارک» خواندند، در حالی که ستاره سابق بارسلونا در جزیره ای شخصی همراه با همسر و دوستانش از جمله لوییس سوارز، تولد ۳۵ سالگی اش را جشن گرفت. این گروه از دانش آموزان از یک گروه ارکستر در شهر روزاریو در آرژانتین در نزدیکی ساحل رودخانه پارانا تولد ۳۵ سالگی نماد فوتبال این روزهای کشورشان را تبریک گفتند. این مراسم به صورت زنده از تلویزیون محلی پخش شد که بخشی جدید از یک برنامه به نام Mundo Leo بود که در مورد لیونل مسی ساخته شده است.

جشن تولد 35 سالگی لیونل مسی با حضور 5000 کودک در زادگاهش

جشن تولد 35 سالگی لیونل مسی با حضور 5000 کودک در زادگاهش

جشن تولد 35 سالگی لیونل مسی با حضور 5000 کودک در زادگاهش

ماکسی رودریگز ستاره سابق تیم لیورپول از کسانی بود که جلوی دوربین ظاهر شده و جشن ۳۵ سالگی مسی را به او تبریک گفت و پس از آن بود که هزاران کودک مدرسه ای با ابراز احساسات و گفتن «تولدت مبارک» تولد چهره افسانه ای فوتبال کشورشان را به او تبریک گفتند. ستاره کنونی پاری سن ژرمن روز جمعه گذشته ۳۵ ساله شد و اکنون در جزیره سا فرادورا در ساحل شمالی ایبیزا حضور داشته و همراه با لوییس سوارز، سسک فابرگاس و همسرانشان، مشغول استراحت و خوشگذرانی است. آنتونلا روکازو، همسر لیونل مسی، و سه فرزندشان، تیاگو ۹ ساله، متئو ۶ ساله و چیرو ۴ ساله نیز در این مدت در یک عمارت ۶ تخته با هزینه اجاره ۲۵۰,۰۰۰ پوندی هفته ای در این جزیره هستند.

جشن تولد 35 سالگی لیونل مسی با حضور 5000 کودک در زادگاهش

جشن تولد 35 سالگی لیونل مسی با حضور 5000 کودک در زادگاهش

فابرگاس و همسرش دانیلا سمان نیز همراه با مسی و خانواده اش در این عمارت ساکن شده اند. تعطیلات مدیترانه ای لیونل مسی آخرین تعطیلات او پیش از بازگشت به پاریس و آماده شدن برای فصل جدید خواهد بود، فصلی که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آن را مختل خواهد کرد و مسی تلاش خواهد کرد در آخرین شانس خود برای به دست آوردن قهرمانی جام جهانی، به عنوان تنها افتخاری که در کارنامه ورزشی خود ندارد، به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

اولین تصاویر از حضور لیونل مسی در سریال آرژانتینی Les Protectors + ویدیو

ویدیو تبلیغاتی جدید لیونل مسی برای کمپانی آدیداس؛ واقعی یا ساختگی؟ + ویدیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد ۳۵ سالگی لیونل مسی در زادگاهش با حضور ۵,۰۰۰ کودک برگزار شد + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..