تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متقاضیان نهایی مسکن ملی کردستان تا پایان مرداد معرفی می شوند

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن در استان کردستان ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد است که در جریان مراحل مختلف ثبت نام حدود ۱۵۱ هزار نفر در شهر‌های استان متقاضی بهره مندی از این طرح و خانه دار شدن هستند.

مصطفی رضایی گفت: پس از بررسی مدارک و با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان، پیش بینی می‌شود حداکثر تا پایان مرداد ماه متقاضیان نهایی و واجد شرایط مشخص شوند.

او با اشاره به تأمین زمین برای عملیاتی کردن نهضت ملی مسکن در کردستان، گفت: ۱۱۲ هکتار زمین به شهر سقز، ۵۰ هکتار زمین به دیواندره و ۱۴۷ هکتار زمین هم به شهر قروه اختصاص داده شده است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان می گوید: هم اکنون تعدادی از طرح‌ها در نقاط مختلف استان پیشرفت مناسبی داشته اند و طرح مسکن ملی ۷۲ واحدی در شهر قروه نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متقاضیان نهایی مسکن ملی کردستان تا پایان مرداد معرفی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..