تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین شب از اجلاسیه شهدا مهدیشهر +تصاویر

به گزارش خبرنگار بسیج از مهدیشهر، سومين شب از اختتامیه اجلاسیه شهدای گرانقدر مهدیشهر با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) و سردار کاجی روایتگر دفاع مقدس برگزار شد. 

سردار حمید دامغانی در این برنامه بیان کرد : شهادت معامله با خداست و آسایش و امنیت مردم مدیون خون شهیدان است.

دامغانی گفت: بعد از دوران دفاع مقدس و برای تداوم انقلاب شهدای زیادی در زمینه هسته‌ای و امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

وی افزود: خداوند در قران می فرماید مرده مپندارید کسانی که برای اسلام به شهادت رسیدند زیرا آنها در پیش خدا رزق و روزی میخورند و زنده هستند.

دامغانی بیان کرد: ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و روزانه پیکر پاک و مطهر شهدایی را بر دوش می گیریم که با آمادگی کامل جان خود را فدای انقلاب کردند و خوشا به حال کسانی که شهادت نصیب آنها می‌شود و تا خدا نخواهد شهادت دست یافتنی نیست و امروز ما به این اجلاسیه ها و یادواره ها نیاز داریم.

دامغانی تصریح کرد: شهیدان از ما مطالباتی دارند و اولین مطالبه شهدا تداوم انقلاب راه امام راحل و مقام معظم رهبری و سرفرازی ایران و ایرانیان است.

این مسئول ادامه داد: شهید فریاد میزند که ما انقلاب را با خون خود آبیاری کردیم و نگذارید دشمن طمع کند که یک وجب از خاک ایران اسلامی دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه استان افزود: تحریم و مشکلاتی که برای ایران اسلامی به وجود آمده با مقاومت مردم همراه بوده و مسئولین انقلاب اسلامی نیز جهاد گونه تلاش کنند تا تحریم‌های ظالمانه را خنثی و مشکلات مردم را حل کنند.

در ادامه سردار کاجی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به روایت گری پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین شب از اجلاسیه شهدا مهدیشهر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..