تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست گوانگژو و سیچوان در حضور ایرانی‌ها

کد خبر: ۴۴۳۸۸۱

۶۱  بازدید

در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال چین، تیم‌های گوانگژو ، سیچوان و جیلین مقابل حریفان خود شکست خوردند.

خبرگزاری تسنیم: در دور نوزدهم مسابقات بسکتبال باشگاه‌های چین موسوم به CBA، امروز (یکشنبه) تیم گوانگژو با حضور 40 دقیقه و 19 ثانیه‌ای صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با نتیجه 101 بر 80 مقابل میهمان خود «گوانگدونگ » شکست خورد. نیکخواه بهرامی در این بازی 21 امتیاز، 4 ریباند و یک پاس گل داشت.

در دیگر بازی این هفته، تیم سیچوان که حامد حدادی، سنتر ملی‌پوش ایران را در اختیار دارد، با نتیجه 105 بر 101 مقابل میهمان خود «بیجینگ» تن به شکست داد. حدادی در مدت 37 دقیقه و 17 ثانیه حضورش در زمین 35 امتیاز، 12 ریباند و 2 پاس منجر به گل داشت.

در آخرین بازی امروز، تیم جیلین در خانه تیم «تونگشی» با نتیجه 121 بر 106 شکست خورد. مهدی کامرانی در این دیدار برای تیم جیلین به میدان نرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست گوانگژو و سیچوان در حضور ایرانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..