تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیدری، آخرین بازمانده از نسل طلایی استقلال!

کد خبر: ۴۴۳۸۸۰

۸۷  بازدید

ورزش سه: خسرو حیدری بازیکنی است که در لیگ هشتم از پاس همدان به استقلال آمد و سال ها سمت راست این تیم را بیمه کرد ولی این فصل به جز بازی هایی که به دلیل مصدومیت از دست داده است،  در بازی هایی هم از روی نیمکت بازی های تیمش را تماشا کرده است که این موضوع یک پیام روشن دارد، دوران فوتبال هافبک راست استقلال روبه اتمام است.

خسرو حیدری یکی از بازیکنان نسل طلایی استقلال است که از سوی امیر قلعه نویی به این آمد و البته آخرین بازیکنی از آن نسل است که هم اکنون در این تیم بازی می کند که به نظر می رسد پایان فوتبال این بازیکن هم نزدیک است. این همان نسلی است که در طول 6 سال به استقلال اضافه شدند و برای این تیم 3 قهرمانی در لیگ برتر و 2 قهرمانی در جام حذفی را به ارمغان بیاورند. 

اما بازیکنانی که روزی ستاره های استقلال بودند هم اکنون یا به جرگه مربیگری اضافه شده اند و یا سال های آخر فوتبال شان را پشت سر می گذارند. در حال حاضر بازیکنانی مثل محمود فکری، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور وپیروز قربانی دوران مربیگری خود را آغاز کرده اند و امیدوار هستند روزی روی نیمکت تیم محبوب شان بنشینند. 

اما بازیکنانی مثل امیر حسین صادقی، وحید طالب لو، رضا عنایتی، آرش برهانی، مجتبی جباری و پژمان منتظری هم بازیکنانی هستند که  در حال حاضر سال های آخر فوتبال شان را در تیم هایی دیگر پشت سر می گذارند و امیدوار هستند بعد از خداحافظی بتوانند فعالیت خود در فوتبال را به عنوان مربی ادامه بدهند. البته در بین این بازیکنان پژمان منتظری فرم ایده آل خود را حفظ کرده است و گفته می شود در نیم فصل احتمال دارد بعد از 3 فصل حضور در فوتبال قطر دوباره به استقلال برگردد و در پیراهن این تیم از میادین خداحافظی کند. مجتبی جباری هم اکنون در الاهلی قطر با منتظری هم بازی است ولی فعلا با این باشگاه قرارداد دارد و خبری از بازگشتش به استقلال نیست.

در بین بازیکنانی که نسل طلایی استقلال را تشکیل داده اند، علیرضا نیکبخت واحدی عجیب ترین مورد است، بازیکنی که در لیگ پنجم با استقلال به قهرمانی رسید و بعد از آن ترجیح داد پیراهن پرسپولیس را برتن کند، او بعد از این تصمیم عجیب اسیر حاشیه های زیادی شد و تلاشش برای بازگشت به سطح اول فوتبال نا فرجام ماند تا یکی از ستاره های سوخته فوتبال ایران لقب بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیدری، آخرین بازمانده از نسل طلایی استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..