تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورموسوی: برای پیروزی همه چیز را زیر پا نمی‌گذاریم

کد خبر: ۴۴۳۶۹۱

۱۳۵  بازدید

خبرگزاری فارس: سیدسیروس پورموسوی در مورد شکست تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: پیش‌بینی این بازی سخت را می‌کردیم. می‌دانستیم گسترش فولاد به خاطر نتایج اخیر در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد اما مصمم بودیم دراین مسابقه امتیاز بگیریم. شرایط بازی به شکلی پیش رفت که گل اول را دریافت کردیم اما در نیمه دوم روی بازی مسلط شدیم و قصد گلزنی داشتیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد اما با بدشانسی در دقایق پایانی گل خوردیم تا بازنده بازی شویم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد استفاده از محمد شریفی و یونس دلفی بازیکنان 16 و 15 ساله تیمش گفت: در این بازی از دو بازیکن نوجوان استفاده کردیم که حضورشان موثر بود و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردند. این بچه‌ها خیلی خوب کار می‌کنند و به عنوان سرمربی وقتی می‌بینم آنها پا به پای سایر نفرات تمرین می‌کنند و این شهامت را دارند و پا به پای بازیکنان تمرین می‌کنند این شهامت را پیدا می‌کنم که از آنها استفاده کنم. خوشبختانه بزرگ‌ترهای تیم‌مان هم با این بازیکنان به خوبی صحبت می‌ کنند و آنها را درون زمین راه می‌اندازند. ما دو سه جوان دیگر هم داریم که در نیم‌فصل دوم از آنها استفاده خواهیم کرد. دو گلر نوجوان داریم که برادران دوقلو هستند و حتما از آنها هم استفاده خواهیم کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که استفاده از این بازیکنان نوجوان شجاعت زیادی می‌خواهد، اظهار داشت: تفکر باشگاه استفاده از بازیکنان جوان است. شاید کسب سه امتیاز می‌توانست ما را تا رده نهم جدول بالا بیاورد و برخی بگویند استفاده از این بازیکنان و جوان ریسک بود ولی بنده چنین اعتقادی ندارم. ما در بازی با گسترش برای رسیدن به پیروزی نیاز به تعویض‌های هجومی داشتیم به همین خاطر این دو بازیکن نوجوان را آوردیم تا از توان هجومی آنها استفاده کنیم که این اتفاق هم افتاد. خوشبختانه مدیریت باشگاه ما از این سیاست حمایت می‌کند یکی از رمزهای موفقیت این جوان‌ها تفکر بازیکنان بزرگ تیم ماست که به آنها کمک می‌کنند. ما برای کسب پیروزی و موفقیت همه چیز را زیر پا نمی‌گذاریم. جا دارد از مدیریت باشگاه هم بابت اینکه دست‌مان را باز گذاشته تشکر کنم.

وی در مورد اینکه یک هفته تا پایان نیم‌فصل باقی مانده و اگر 50 درصد پول بازیکنان پرداخت نشود 12 نفر با توجه به متممی که در دست دارند تیم را ترک خواهند کرد، اظهار داشت: متاسفانه هیچ حرکتی برای حل این مشکلات انجام نشده و همه امیدمان به برگزاری مناقصه یس‌ام است تا مالکیت گروه ملی مشخص شود. با توجه به اینکه شرکت گروه ملی مالک باشگاه استقلال خوزستان است در این صورت شاید مشکلات ما هم حل شود. اگر طی دو سه روز آینده این اتفاق نیفتد بسیاری از بازیکنان می‌توانند از جمع ما جدا شوند که ان‌شاءالله این اتفاق نمی‌افتد. ما باید برای حضور قدرتمند در آسیا تیم‌مان را تقویت کنیم و شرایط خوبی را برای بازیکنان به وجود بیاوریم.

پورموسوی در مورد وضعیت آلویس نانگ خاطرنشان کرد: این بازیکن مرحله اول تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و امروز تست‌های جدیدش را می‌دهد. هفته آینده وقتی جواب قطعی این تست‌ها رسید می‌توانیم در مورد او تصمیم بگیریم.

پورموسوی در مورد رویارویی تیمش در هفته پانزدهم با صبای قم تاکید کرد: بازی سختی مقابل صبا داریم. باید تلاش کنیم تا این سه امتیاز را کسب کنیم. این پیروزی می‌تواند برای ما ارزش 6 امتیاز را داشته باشد. هنوز فاصله زیادی با تیم‌های بالای جدول پیدا نکردیم و می‌توانیم خودمان را به رده‌های بالایی برسانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورموسوی: برای پیروزی همه چیز را زیر پا نمی‌گذاریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..