تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرآن کریم بین پایگاه های خواهران حوزه فاطمه الزهراء (سلام الله علیها)زرند برگزارگردید

اولین دوره مسابقات قرآن کریم بین پایگاه های خواهران حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهراء (سلام الله علیها)زرند در ۵ رده سنی و سه رشته قرائت حفظ و مفاهیم با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :خانم حکمیه یزدانی فرمانده حوزه بسیج خواهران  فاطمه الزهرا ء (سلام الله علیها) سپاه زرند از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم بین پایگاه های خواهران این حوزه در ۵ رده سنی خردسالان کودکان نوجوانان.جوانان و بزرگسالان  ودر سه رشته قرائت حفظ و مفاهیم با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده  خبرداد

وی افزود:مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور بیش از 100شرکت کننده در سه رشته قرائت،حفظ ومفاهیم قرآن کریم برگزارگردید که در پایان این دوره از مسابقات در رشته قرائت ،حفظ ومفاهیم 3نفربرتردر 5رده سنی  به مرحله ناحیه ای این دوره از مسابقات را پیدا نمودند .

این مراسم با چند برنامه فرهنگی وهنری همراه بود .

خانم یزدانی فرمانده این حوزه از دیگر برنامه های اجرا شده در این حوزه توسط رده های بسیج را اعزام خواهران بسیجی به کرمان وزیارت قبرمطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،برپایی نشست های مختلف فرهنگی،سبک زندگی اسلامی ،خانواده،روشنگری،دیدار با خانواده شهداء همراه با یادواره خانگی شهدای والامقام ،برپایی نشت های هم اندیشی با موضوعات مختلف ،فرهنگی ،سیاسی،خانواده ،فضای مجازی ودهها برنامه دیگر عنوان نمود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرآن کریم بین پایگاه های خواهران حوزه فاطمه الزهراء (سلام الله علیها)زرند برگزارگردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..