تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه کریمه اهل بیت (علیه السلام )حوزه الزهراء (سلام الله علیها) سپاه زرند برگزارگردید

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : نشست هم اندیشی خواهران بسیجی پایگاه کریمه اهل بیت (علیه السلام )حوزه الزهراء (سلام الله علیها)  سپاه زرند در تکیه ابالفضل (علیه السلام ) با موضوع امربه معروف ونهی از منکر برگزارگردید

درابتدای این نشست خانم بدری جعفرزاده هادی ومربی عقیدتی سیاسی سپاه زرند، امر به معروف و نهی از منکر را یک فریضه زیبا و دوست داشتنی ، عنوان نمود وافزود: امر به معروف و نهی ازمنکر احساس دوستی نسبت به هم نوع و دوست داشتن دیگران را در انسان به وجود می اورد و همچنین مانند یک هاله تمام خوبی ها، واجبات،  مستحبات، حرام ها و مکروه ها را در برمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه دعوت به خوبی‌ها در دایره امر به معروف‌ قرار می گیرد، اظهارداشت: متاسفانه در جامعه کنونی معروف ها را به کلی فراموش کرده ایم و فقط به منکرات و آن هم فقط به برخورد قهری با منکر توجه می کنیم که باید احیای امر به معروف و نهی را منکر را در جامعه همگانی کنیم چرا که همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

هادی ومربی سپاه زرند یادآور شد : تمامي افراد جامعه نسبت به افراد محيط خود يكسري مسووليت‌ها دارند مثلا يك پدر نسبت به خانواده‌، فرزندان، محيط كار و به عنوان يك شهروند يكسري مسووليت‌ها دارد كه اگر تمام اين‌ها را در جاي خود به نحو احسن انجام دهد هيچ مشكلي پيش نخواهد آمد.

وي افزود: يكي از مشكلات جامعه ما اين است كه وظايف و تكاليف خود را نمي‌شناسيم و يا در اكثر مواقع وظايف خود را مي‌شناسيم ولي به آن اهميت نمي‌دهيم لذا دچار مشكلاتي مثل بي‌حجابي، فساد و فحشاء و دروغ‌گويي مي‌شويم كه تمام اينها نشأت گرفته از عدم مسووليت‌پذيري است و ريشه همه نابساماني‌هاي اجتماعي ما جهل نسبت به وظيفه خود است، ما حتي درباره اطرافيان نزديك خود و اين‌كه به آنها كار صحيح و غلط را بگوييم بي مسووليت هستيم در حالي كه نبايد اينگونه باشد،

در ادامه این نشست شرکت کنندگان به ارائه نظرات ودیدگاههای خود در خصوص اجرایی شدن فرضیه امربه معروف ونهی از منکردر جامعه شدند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه کریمه اهل بیت (علیه السلام )حوزه الزهراء (سلام الله علیها) سپاه زرند برگزارگردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..