تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار وزیر باید استیضاح و برکنار شوند/ وزرای جهاد، راه، صمت و ورزش

گروه اقتصادی: نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه چهار وزیر یا باید از سوی رئیس جمهور برکنار و یا در مجلس استیضاح و عزل شوند، گفت: وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت و ورزش و جوانان از جمله وزرای هستند که باید برکنار شوند.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به برنامه های خود در خصوص گرانی خودرو اقدامی نکرد، گفت: گرانی خودرو، بی کیفیتی خودروهای تولید داخل، جلوگیری از واردات خودروهای سنگین و افزایش مواد اولیه صنایع داخلی از جمله دلایلی است که باید وزیر صمت را به خاطر آنها برکنار کرد.

وی با بیان اینکه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تمام پروژه‌های نیمه کاره را رها کرده، افزود: بیش از ۲ هزار پروژه های مهم نیمه کاره در کشور داریم که متاسفانه وزیر ورزش و جوانان نسبت به تکمیل این پروژه ها اقدامی نکرده است. بنابراین وی باید برکنار شود.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی هم باید استیضاح شود، افزود: از دلایل اصلی استیضاح این وزیر گرانی شدید نهاده های دامی و تخلفات مالی در این زمینه است.

محمودزاده با بیان اینکه آقای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی هم باید استیضاح و برکنار شود، تصریح کرد: متاسفانه وزیر راه نسبت به ترمیم راه های روستایی اقدامی نکرد و اغلب راه های روستایی بدون پیمانکار هستند.

وی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته آسفالت و بهسازی جاده ها تعطیل شده، افزود: شعار ساخت یک میلیون مسکن در هر سال هیچ، حتی ۵۰ هزار واحد مسکونی هم در کشور ساخته نشد.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تاکید کرد: یا باید این چهار وزیر یا از سوی رییس جمهور برکنار شوند و یا اینکه مجلس آنها را استیضاح و برکنار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار وزیر باید استیضاح و برکنار شوند/ وزرای جهاد، راه، صمت و ورزش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..