تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاطمی امین نه توانائی حل مشکلات وزارت صمت را دارد و نه عزم

گروه اقتصادی: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اینجانب موافق استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت هستنم، گفت: فاطمی امین نه توانائی حل مشکلات وزارت صمت را دارد و نه عزم.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به وعده های داده شده خود عمل نکرده، گفت: ایشان متاسفانه در کنترل قیمت ها، ساماندهی آشفتگی بازار صنعت خودرو و همچنین رفع مشکلات وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامی نکرد و در این زمینه نه رضایت مردم را کسب کرد و نه رضایت مشتریان خودروهای داخلی را.

وی افزود: بارها به وزیر صمت تذکرات جدی از سوی نمایندگان داده شد اما ایشان توجهی به این تذکرات نداشته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استمرار روند فعلی به صلاح کشور نیست، تصریح کرد: باید یک تحول جدی در حوزه صنعت و معدن اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام احمدپور با بیان اینکه کوتاهی های فراوانی در حوزه صنعت و معدن صورت گرفته است، گفت: اینجانب خودم با آقای فاطمی امین چند جلسه داشتم و نسبت به مشکلات حوزه صنعت و معدن در حوزه انتخابیه ام با ایشان صحبت کردم اما ایشان کمترین توجهی برای رفع مشکلات نداشته است .

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد که آقای فاطمی امین توانایی لازم را برای حل مشکلات ندارد و یا اینکه اصلا عزمی برای مشکلات ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: به همین دلیل اینجانب نظر مثبتی نسبت به استیضاح ایشان دارم و با نمایندگان استیضاح کننده موافق هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاطمی امین نه توانائی حل مشکلات وزارت صمت را دارد و نه عزم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..