تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت راه ارتباطی چنگلوا ـ بوآ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت راه ارتباطی چنگلوا-بوآ خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت راه ارتباطی چنگلوا ـ بوآبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، علی دیانتی فر اعتبار این طرح را حدود ۵ میلیارد تومان دانست و گفت:عملیات اجرایی این طرح این طرح به طول ۳ کیلومتر از دیروز آغاز شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه افزود:از مردم این مناطق انتظار داریم که با اداره راهداری و پیمانکار همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر شاهد اتمام این طرح باشیم.
زیرسازی و آسفالت راه ارتباطی روستای چنگلوا ـ بوا از مهمترین مطالبات مردم این مناطق در سالهای اخیر بود. 

روستای چنگلوا از توابع شهرستان کهگیلویه است که در فاصله هفت کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت راه ارتباطی چنگلوا ـ بوآ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..