تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی مشکلات آب در جلسه شورای اسلامی استان قم

رئیس شورای اسلامی استان قم خبر داد:

مشکلات و تنش‌های آبی روستا‌های استان با حضور مدیر عامل آبفای قم بررسی شد.

بررسی مشکلات آب در جلسه شورای اسلامی استان قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ماشاالله سعادتمند، رئيس شورای اسلامی استان، در حاشیه دوازدهمین جلسه این شورا، گفت: امروز دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان قم را برگزار کردیم که در این جلسه از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مهندس بختیاری دعوت کردیم که در جلسه حضور داشته باشند و از نزدیک مسائل و مشکلات روستا‌ها و شهر‌های استان در زمینه آب را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد به‌ هرحال شرکت آب و فاضلاب به‌عنوان بخش خدمات ارتباط خوبی می‌تواند با نمایندگان مردم در شورا‌ها داشته باشد و یک کار مشترکی را مخصوصاً در روستا‌ها و شهر‌های کوچک می‌توانند انجام دهند.

سعادتمند ابراز داشت: در این جلسه مدیر کل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر‌های خوبی از اختصاص اعتبارات برای روستا‌ها و مناطقی که تنش آبی دارند، ارائه داد.

وی افزود: بر اساس اظهارات آقای بختیاری ۷۰ روستا در پروژه محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرار گرفته است که آب‌رسانی به ۱۱ روستای قنوات و ساخت منبع برای چندین روستا از جمله این اقدامات است

رئیس شورای اسلامی استان قم تاکید کرد: مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قم گلایه‌هایی از انشعابات غیرمجاز و اسرافی که در زمینه آب صورت می‌گیرد، داشت.

وی بیان داشت: در ادامه این جلسه نمایندگان بخش‌ها و روستا‌ها مشکلاتی را که با آن روبرو بودند را بیان کردند و در این میان برخی از روستا‌ها نیازمند توجه بیشتر بودند که مقرر شد دستورات لازم در این زمینه از سوی مدیر کل آب و فاضلاب داده شود.

سعادتمند تصریح کرد: بازدید‌هایی نیز هماهنگ شد تا مدیران آب و فاضلاب از نزدیک در جریان مشکلات و کمبود‌ها قرار بگیرند.

وی ابراز داشت: برای فاضلاب مسکن مهر سلفچگان نیز مدیر کل آب و فاضلاب استان قم اعلام آمادگی کرد که در صورت وجود سرمایه‌گذار آماده همکاری و تعامل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی مشکلات آب در جلسه شورای اسلامی استان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..