تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 ۱۰۲ واحد صنفی متخلف در سطح لرستان پلمپ شد/ الزام مشاورین املاک به درج نرخنامه جدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین لرستان ، دقایقی پیش حمید القاصی مهر در حاشیه بازدید میدانی از برخی واحدهای صنفی در خرم آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین بر رعایت نرخنامه جدید حق کمیسیون مشاورین املاک تاکید کرد.

القاصی مهر گفت : در اردیبهشت ماه سال جاری در کمیسیون نظارت و تنظیم بازار نرخنامه جدید مصوب و به اتاق اصناف ابلاغ گردید و اتحادیه مربوطه موظف شد ظرف ۴۸ ساعت به واحدهای فعال مشاور املاک سطح شهر ابلاغ نماید .

وی با بیان اینکه عدم ابلاغ نرخنامه جدید از سوی اتحادیه از مصادیق تخلف رییس اتحادیه محسوب میشود اظهار داشت : در صورتیکه اتحادیه نرخنامه جدید را ابلاغ ننماید با وی برخورد میشود همچنین مشاورین املاکی که مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت نکنند نیز پلمپ میشوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه تصریح کرد: در بازدید از چند واحد مشاور املاک در سطح شهر خرم آباد که فاقد پروانه کسب بودند و همچنین نرخنامه جدید را نصب ننمودند مرتکب تخلف شده و پلمپ گردیدند .

وی با اشاره به نرخ حق کمیسیون جدید مشاورین املاک گفت : طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار حق کمیسیون مشاورین املاک نیم درصد یعنی هر کدام از طرفین معامله بیست و پنج صدم درصد تعیین گردید و خارج از این عدد تخلف محسوب می گردد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه از پلمپ ۱۰۲ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد و افزود : در مورخه سی ام خرداد طی بازرسی مشترک از واحدهای صنفی در سطح استان تعداد ۱۰۲ واحد صنفی در استان که شامل ۵۴ واحد در خرم آباد و ۴۸ واحد در شهرستانها بودند که مرتکب تخلفاتی از قبیل : عدم درج فاکتور ، گران‌فروشی و نداشتن پروانه کسب و ... بودند پلمپ و برای آنها تشکیل پرونده صورت گرفت .

حمید القاصی مهر همچنین به مصوبه وزارت راه و شهرسازی در خصوص میزان اجاره بها پرداخت و گفت : طبق مصوبه وزارت راه و شهرسازی میزان اجاره بها در کلان شهر ها ۲۵ درصد و سایر شهرها ۲۰ درصد تصویب شده و در مسیر ابلاغ قراردارد و شهروندان می توانند افزایش اجاره بهای خارج از مصوبه و غیرمتعارف را به تلفن‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صمت گزارش نمایند . 23




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « ۱۰۲ واحد صنفی متخلف در سطح لرستان پلمپ شد/ الزام مشاورین املاک به درج نرخنامه جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..