تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسر اناری ویژه شب یلدا

 برای شب یلدای امسالتان پیشنهاد جالب و مناسبی داریم می توانید با این دسر میهمانانتان را غافلگیر کنید این دسر النگوی اناری نام دارد و به شکل یک حلقه از انار سرو می شود پس در این روزهای پایانی پاییزی پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با روش تهیه این دسر ویژه شب یلدا آشنا شوید.

 شب یلدا نزدیکه و حتماً همتون در تدارک برگزاری مراسم این شب قشنگ به بهترین شکل ممکن هستید.

من امسال یه سالاد خوشمزه رو بهتون معرفی می کنم به اسم سالاد انار به شکل حلقه! البته به انگلیسی بهش میگن Pomegranate Bracelet که معنی تحت اللفظیش میشه النگوی اناری! سالاد خوشمزه ایه و مناسب شب یلدا!

مواد لازم:

دانه انار به میزان لازم (تقریبا یک انار دون شده ) سینه مرغ 1 عدد سینه مرغ کامل گردوی خرد شده 1 لیوان تخم مرغ تخم مرغ 3 عدد سیب زمینی متوسط 3 عدد لبوی متوسط 3 عدد هویج متوسط 3 عدد سس مایونز به میزان لازم

طرز تهیه:

هویج، سیب زمینی و لبو رو جداگونه بذارید بپزه. وقتی سرد شده پوستشون رو بگیرید و درشت رنده کنید. تخم مرغ رو هم آب پز و بعد رنده کنید.

سینه مرغ رو با کمی آب و نمک بذارید بپزه و بعد ریش ریش کنید.

برای این که سالاد شکل حلقه ای داشته باشه یه چیز استوانه ای باید برای وسط سالاد استفاده کنیم. من قوطی بکینگ پودر رو با فویل پوشوندم و ازش استفاده کردم.

نحوه کار به این صورته که شیء استوانه ای رو وسط یه بشقاب صاف قرار میدیم…

و بعد مواد لازم رو که آماده کردیم به ترتیب زیر توی بشقاب و اطراف استوانه به صورت لایه لایه میچینیم. هر لایه رو که چیدیم کمی نمک می پاشیم و یه مقدار هم سس مایونز می زنیم. البته برای کم کردن چربی سالاد می تونید از سس مایونز کم چرب و یا ترکیبی از سس مایونز و ماست استفاده کنید. ضمناً یه جاهایی که گفته سس مایونز بزنید میتونید اون لایه ها رو سس نمالید. ترتیب لایه ها به این صورته:

سیب زمینی سس مایونز نصف لبوها سس مایونز هویج سس مایونز گردو نصف مرغ سس مایونز تخم مرغ سس مایونز نصف مرغ سس مایونز نصف لبو

 لایه اوله که سیب زمینی هست ،بعد از مالیدن سس روی لایه اول، لایه دوم که لبوی رنده شده هست و به همین ترتیب ادامه میدیم (مطابق ترتیبی که بالا نوشتم) تا به آخرین لایه برسیم. نهایتاً روی سالاد رو به صورت کلی کمی سس بمالید.حالا کل سالاد رو با دونه های انار بپوشونید.بعد با احتیاط استوانه رو خارج کنید.

اگه خواستید میتونید دیواره داخلی حلقه رو هم با انار بپوشونید یا این که به همین صورت رها کنید. سالاد رو بذارید تو یخچال حداقل 1-2 ساعت بمونه تا خودش رو بگیره و طعم های مختلف به خورد هم برن.

وب سایت سوران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسر اناری ویژه شب یلدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..