تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکتهای دانش بنیان لرستان زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی

.به گزارش خبرآنلاین لرستان ، منوچهر گودرزی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ از سوی مقام‌ معظم رهبری تحت عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است و تاکید ایشان بر پایبندی همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به این مساله است، گفت: طی جلسه‌ای با حضور دکتر رازانی و شرکتهای دانش‌بنیان در دانشگاه لرستان برگزار شد بر مزایایی که سازمان تامین اجتماعی نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، تاکید شد و در خصوص تفاوت شرکتهای معمولی و شرکتهای دانش‌بنیان توضیحات مبسوطی ارائه شد.

گودرزی تصریح کرد: در نظر داریم نهایت مساعدت و همکاری لازم را با شرکتهای دانش‌بنیان داشته باشیم و نیز کارگاه آموزشی و مشاوره ای برای این شرکتها برگزار خواهیم کرد تا دقیق تر از قوانین ما مطلع باشند و بتوانند از مزایای مندرج در قانون تامین اجتماعی استفاده کنند.

وی با اشاره به رکود صنایع در استان و کشور بخاطر تحریمهای ظالمانه و سایر مشکلات، عنوان کرد: مابقی واحدهای صنعتی و تولیدی نیز توقعات و خواسته‌هایی از تامین اجتماعی دارند که قول مساعد می‌دهیم در چهارچوب قانون نهایت مساعدت لازم را با آنها خواهیم داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان افزود: البته ممکن است تحقق برخی از خواسته‌های آنان توسط اداره کل ممکن نباشد اما ما همین موضوعات را نیز از سازمان مرکزی پیگیری می‌کنیم بلکه شاید تغییری در شرایط و مقررات رخ دهد و این عزیزان مشمول ارفاقات خاصی شوند.

گودرزی خاطرنشان‌کرد: اگر شرکتی یا واحد صنعتی‌ای در حال‌حاضر در بحث پرداخت حق بیمه لیستهای جاری مشکلاتی دارد در حد توان در گرفتن لیستهای حق بیمه، مساعدت لازم را لحاظ خواهیم کرد و نیز در صورتی که بدهی معوق داشته باشند، کمک می‌کنیم با آسانترین حالت قسط بندی شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با استفاده از طرح‌ها و تبصره‌های قانونی باری از دوش کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی فعال برداریم و با حمایت و مساعدت این عزیزان شاهد رونق اشتغالزایی در سطح استان باشیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکتهای دانش بنیان لرستان زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..