تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد خارجی برای دروازه‌بان استقلال

علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال با اینکه فصل گذشته فرصت چندان زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت نداشت، اما در بازی‌هایی که به میدان رفت نمایش خوبی از خودش ارائه کرد.

البته شرایط سنی این بازیکن و عملکرد رضایی در بازی‌هایی که میدان رفت باعث شده است تا دو پیشنهاد اروپایی به دست این بازیکن برسد.

نکته مهم دیگر این است که علیرضا رضایی در حال حاضر چند پیشنهاد وسوسه‌انگیز از تیم‌های لیگ برتری دارد و باید دید این دروازه‌بان چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت.

رضایی با اینکه برای فصل آینده هم تحت قرارداد استقلال است، اما در قراردادش بند فسخ وجود دارد که این موضوع کار او را برای جدایی از جمع آبی‌ها راحت‌تر خواهد کرد.

بدون شک رضایی هم این موضوع را در ذهن دارد که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد، باید منتظر ماند و دید که بعد از پیشنهادهای رسیده، این بازیکن چه شرایطی برای فصل بعد پیدا خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد خارجی برای دروازه‌بان استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..