تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازش ۳۹ درصد پرونده‌ ها در شورای حل اختلاف آذربایجانغربی

۳۹ درصد پرونده‌ ها در شورای حل اختلاف آذربایجانغربی به سازش ختم شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجانغربی گفت: این شوراها در یک‌ سال گذشته به ۴۸ درصد از پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی رسیدگی کرده که ۳۹ درصد آنها با سازش همراه بوده است.سازش ۳۹ درصد پرونده‌ ها در شورای حل اختلاف آذربایجانغربی

هادی صمدی،درهمایش شوراهای حل اختلاف آذربایجانغربی که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، افزود: با این آمار شاهد رشد پنج درصدی در این بخش در استان هستیم.

صمدی گفت: این سازشها منجربه رهایی ۲۸ نفر از قصاص نفس و آزادی یکهزار و ۳۰۰ زندانی در آذربایجانغربی شده که ارقامی قابل توجه به شمار می رود.

رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجانغربی اضافه کرد: این شوراها در سه ماهه نخست امسال هم مطابق برنامه عملیاتی دستگاه قضایی استان پیش رفته و دراین مدت افزایش ۲۲ درصدی ارجاع به شوراهای حل اختلاف را شاهد بودیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجانغربی نیز در این همایش گفت: وجود شورای حل اختلاف بار سنگینی را از دوش محاکم دادگستری برداشته است.

ناصرعتباتی ادامه داد: دستگاه قضایی استان برای توسعه سازش با استفاده از ظرفیتهای مردمی،روحانیون و متنفذین برنامه‌های متعددی ازجمله وکلای مصلح، هرمسجد یک حقوقدان، صلح یاران و هسته های جهادی بخشایش و دیگر ظرفیتها را دارد که امید است با کمک شوراهای حل اختلاف و این ظرفیتها میزان سازشها افزایش یابد.

از اول تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده که برنامه های متعددی در این خصوص برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازش ۳۹ درصد پرونده‌ ها در شورای حل اختلاف آذربایجانغربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..