تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد بدون توافق نهایی شد

قاضی ناظر بر محاکمه افترا بین جانی دپ و امبر هرد روز جمعه حکم نهایی این پرونده را صادر کرد و امکان هرگونه توافق این دو بازیگر در لحظه آخر را از بین برد.

یکی از نمایندگان هرد اعلام کرد که او قصد دارد تقاضای تجدید نظر در حکم دادگاه را بدهد. او ۳۰ روز فرصت دارد تا این تقاضا را ارائه کند.

هیئت منصفه این پرونده در تاریخ اول ژوئن با صدور حکمی اعلام کردند که دپ و هرد هردو یکدیگر را بدنام کرده‌اند. با این حال این تصمیم به شدت به نفع دپ تمام شد و قرار شد هرد ۱۰ میلیون دلار غرامت به اضافه پنج میلیون دلار اضافی به عنوان غرامت کیفری بپردازد.

حکم دادگاه زوج جنجالی هالیوودی بدون توافق نهایی شد

قاضی این پرونده رای هیئت منصفه را بلافاصله ثبت نکرد و در عوض گفت دپ و هرد تا ۲۴ ژوئن فرصت دارند تا به توافقی دست یابند که به جای این حکم صادر خواهد کرد و در صورت عدم توافق این دو، رای هیئت منصفه پابرجا خواهد ماند.

در جلسه روز جمعه، وکلای این دو سلبریتی به قاضی گفتند که هیچ توافقی حاصل نشده و قاضی همان حکم هیئت منصفه را به‌طور رسمی ثبت کرد.

حکم دادگاه زوج جنجالی هالیوودی بدون توافق نهایی شد

در پی این حکم، وکلای دپ به حکم دو میلیون دلاری علیه او اعتراض کردند و این احتمال را که او ممکن است برای این بخش از حکم تقاضای تجدید نظر کند باز گذاشتند.

وکیل مدافع دپ اندکی پس از محاکمه در مصاحبه‌ای به احتمال توافق میان این زوج هالیوودی اشاره کرد و گفت ممکن است دپ موافقت کند که در ازای قول هرد مبنی بر عدم تجدیدنظر خواهی از حکم، از پرداخت خسارت مالی چشم‌پوشی کند.

حکم دادگاه زوج جنجالی هالیوودی بدون توافق نهایی شد

هرد در مصاحبه‌ای که پس از محاکمه انجام داد گفت پای شهادت خود و اتهام آزار فیزیکی از سوی دپ ایستاده است. قاضی پرونده غرامت کیفری هرد را به دلیل محدودیت های تعیین شده توسط قانون ایالتی به ۳۵۰ هزار دلار کاهش داد. اما یکی از وکلای هرد گفت، او قادر به پرداخت ۸.۳۵ میلیون دلار به دپ نخواهد بود و به این حکم اعتراض دارد.

بیشتر بخوانید:

امبر هرد چگونه غرامتش به جانی دپ را پرداخت می کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد بدون توافق نهایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..