تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ ترنجی ۲۰۱۶: گوگل پیکسل یا اچ تی سی ۱۰

به اولین مسابقه از دور نیمه نهایی لیگ ترنجی خوش آمدید. تنها ۴ دستگاه باقی مانده اند و از این ۴ دستگاه فقط ۲ دستگاه به دیدار نهایی یا همان فینال راه پیدا خواهند کرد تا برنده لیگ ۲۰۱۶ ترنجی مشخص شود. در این مسابقه، گوگل پیکسل در مقابل اچ تی سی ۱۰ قرار خواهد گرفت تا اولین فینالیست مشخص شود. با ترنجی همراه باشید.

طراحی toranjisl2015-27

شبیه به هم نیستند خیلی اما یک زبان طراحی واحد در آنها صحبت می کند. طراحی هر دو خیلی ظریف و کم حاشیه نیست و هر دو دستگاه های محکمی به نظر می رسند. پیکسل طبق عادت گوگل طراحی شاخص خود را دارد و البته اچ تی سی ۱۰ کاملا حال و هوای یک دستگاه ساخت اچ تی سی را دارد. انتخاب بین این دو طرحی کاملا به شما بستگی دارد! کدام یک؟

Loading ... Loading ... نمایشگر toranjisl2015-30

پنل QHD و ۵.۲ اینچی اچ تی سی ۱۰ از نوع super LCD 5 است در حالی که نمایشگر پیکسل برابر ۵ اینچ با رزلوشن FHD و از نوع سوپرامولد انتخاب شده است. تفاوت ها زیاد است و باید دید نیاز شما چیست؟ کدام یک را نمی پسندید؟

Loading ... Loading ... دوربین toranjisl2015-29

اینجا شباهت های زیادی وجود دارد، هر دو ۱۲ مگاپیکسل، هر دو حسگر تصویر بزرگ ۱/۲.۳ اینچی و هر دو فیلم برداری ۴K اما با وجود این شباهت ها، بی تفاوت هم نیستند. اچ تی سی ۱۰ با لرزش گیر اپتیکال تصویر برای هر دو دوربین ارایه می شود، گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد و لنز عریض ۲۶ میلی متری دارد. در آزمایشگاه DXO شاهد کسب امتیاز ۸۹ برای پیکسل و امتیاز ۸۸ برای اچ تی سی ۱۰ هستیم که تفاوت زیادی نیست اما به هر حال برتری با پیکسل است. در کل باید در نظر داشت که اچ تی سی ۱۰ تنظیمات کامل دستی را به صورت پیش فرض دارد اما پیکسل نه، نظر شما چیست؟

Loading ... Loading ... سخت افزار toranjisl2015-28

از نظر سخت افزاری تفاوت زیادی وجود ندارد. هر چند چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ پیکسل جدید تر از اسنپدراگون ۸۲۰ اچ تی سی ۱۰ است اما عملکرد در کل تفاوت زیادی ندارد. ۴ گیگابایت حافظه رم در هر دو مشترک است در حالی که اچ تی سی ۱۰ از کارت حافظه جانبی بهره می برد. باتری ها تفاوت ۲۳۰ میلی آمپری دارد اما در کل اختلاف تاثیرگذاری در خرید احساس نمی شود. امتیاز تاثیرگذار برای پیکسل، سیستم عامل اندروید ۷.۱ پیش فرض آن خواهد بود، هر چند هم اکنون می توانید اچ تی سی ۱۰ را به اندروید ۷ ارتقا دهید.

نظر شما چیست؟ کدام یک؟

Loading ... Loading ... ارزش در برابر قیمت toranjisl2015-26

اچ تی سی ۱۰ با قیمتی حدود ۲ میلیون تومان در دسترس است و برای داشتن پیکسل باید حدود ۳ میلیون تومان بپردازید، نظر شما چیست؟ کدام یک؟

Loading ... Loading ... به یاد داشته باشید که …

به یاد داشته باشید که این رای گیری همزمان در کانال تلگرام (@toranji) و صفحه اینستاگرام (Toranji) ترنجی نیز فعال بوده و مجموع آرا برای پیروزی هر دستگاه مد نظر است. مدت زمان رای گیری ۴۸ ساعت پس از انتشار مطلب خواهد بود. همچنین قابل ذکر است که در قرعه کشی هدیه ویژه لیگ ترنجی ۲۰۱۶ تنها کاربرانی که در بخش نظرات به بیان دیدگاه خود می پردازند، شرکت داده خواهند شد.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ ترنجی ۲۰۱۶: گوگل پیکسل یا اچ تی سی ۱۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..