تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران تربیتی با تبعیض بین فرزند و حیوان!

ساعت: 19:02 منتشر شده در مورخ: 1401/04/04 شناسه خبر: 1878515

تناقض رفتار بین فرزند و حیوان خیابانی و یا خانگی(!) قابل هضم نیست و برای این بحران تربیتی اگر چاره ای اندیشیده نشود، تبدیل به بحران های اجتماعی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار/ عصر جمعه بعد از مدت ها رفتم به پارک ائل گلی؛ تفرجگاهی که این روزها اصلا جای خانواده نیست و تبدیل به جولانگاهی برای هنجارشکنی فرهنگی و اجتماعی شده است و معلوم نیست چه کسی باید از این حق عامه دفاع کند و اگر نقدی کنیم متهم به تشویش اذهان خصوصی حضرات می شویم.

بگذریم!

با خانواده کنار چمنزاری بساط پهن کرده و نشستیم. گربه ای روی چمن ها در حال بازیگوشی بود.

خانم میانسالی که همراه با خانواده کمی آنطرف تر بود شروع به ارتباط گرفتن با این گربه شد. با لحن کودکانه خطاب به گربه می گفت: «خوشگل مامی، پیشی بالام، بیا عزیزم و…»

در همین حین فرزند خردسال این خانم چیزی درخواست کرد و او با فریاد بلند سر کودک داد کشید و گفت: «اَه نه دیسَن گِد جهنم اول گوروم» (اَه چی میگی تو برو گمشو ببینم!)

با خود گفتم چقدر ساده ارزش جایگاه خانواده جابجا شده، پیش تر تبعیض بین فرزندان به یک مساله چالشی تبدیل شده بود و اینک تبعیض بین فرزند و حیوان!

نگارنده منکر حقوق حیوانات نیست اما تناقض رفتار بین فرزند و حیوان خیابانی و یا خانگی(!) قابل هضم نیست و برای این بحران تربیتی اگر چاره ای اندیشیده نشود، تبدیل به بحران های اجتماعی می شود.

صابر عیسی پور کنشگر رسانه‌ای

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران تربیتی با تبعیض بین فرزند و حیوان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..