تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل ۸۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فشارضعیف هوایی استان سمنان به کابل خودنگهدار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با عنوان این خبر گفت: پیشگیری از سرقت شبکه سیم مسی، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش خاموشی های ناخواسته ناشی از برخورد شاخه های درختان با شبکه سیمی، به عنوان اهداف اجرایی این طرح شمار می‌رود.

مصطفی کرمی با عنوان این که طرح مورد اشاره برای شهرستان های هشت گانه پیش بینی و عملیاتی می‌شود افزود: در طی سال گذشته ۱۶۶ کیلومتر شبکه مسی در نقاط مختلف استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مجری طرح حرکت جهادی تبدیل شبکه فشارضعیف مسی به کابل خودنگهدار یادآور شد: برای اجرای ۱۶۶ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در طی سال قبل، مبلغ 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل ۸۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فشارضعیف هوایی استان سمنان به کابل خودنگهدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..