تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی

زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی

با ورود به دوران میانسالی، از بین بردن چین و چروک و نشانه‌های پیری که روی پوست ظاهر می‌شوند، دغدغه هر خانمی است. در این میان روش‌های مختلفی از طریق ژل و بوتاکس تا جراحی به خانم‌ها توصیه می‌شود اما در این مطلب می‌خواهیم درباره لیزر فرکشنال و دستگاهی به نام vivace حرف بزنیم که می‌تواند ساده ترین روش جوانسازی پوست را در اختیار بانوان قرار دهد. 

امواج رادیویی RF فرکشنال که در دستگاه vivace تولید می‌شود، بر کلاژن پوست که شل شده تاثیر می‌گذارند و ضمن جمع کردن کلاژن، پوست را تحریک به ساخت کلاژن‌ سازی می‌کند. نحوه عملکرد دستگاه به این شکل است که سوزن‌های بسیار ظریفی را وارد پوست می‌‌کند و با انتقال امواج رادیویی در بین این سوزن‌ها، باعث گرم شدن پوست، منقبض شدن کلاژن‌های قدیمی و ساخت کلاژ‌های جدید می‌شود. 

مهم‌ترین ویژگی لیفتینگ با کمک دستگاه vivace داشتن حداقل عوارض است. التهابات پوست هم تا ۲۴ ساعت بعد برطرف می‌شود و هیچ نشانه‌ای از التهاب، زخم یا سوختگی روی پوست باقی نمی‌ماند. این روش لیفتینگ برای کسب بهترین نتیجه و جوانسازی کامل پوست باید ۳ یا ۴ بار تکرار شود که بهتر است بین هر بار لیفتینگ ۴ تا ۶ هفته فاصله وجود داشته باشد. 

زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی 26408419 زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی مراقبت‌های قبل از لیزر CO2 فرکشنال دست کم یک ماه قبل از لیزر درمانی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و برنزه کردن، پرهیز کنید. یک ماه قبل از لیزر CO2 فرکشنال، استفاده از محصولات لایه بردار یا جوانسازی پوست با دیگر روش‌ها را متوقف کنید. مصرف داروهایی مانند آسپرین، ادویل و ناپروکسن یا هر نوع داروی ضد التهابی دیگری باید قطع شود. از هر نوع درمان با اسید گلیکولیک اجتناب نمایید. یک ماه قبل از لیزر درمانی، نباید از اپیلاسیون، واکس، موم یا روش‌های مالشی و ساینده پوست استفاده کنید. شاید نیاز باشد چند هفته پیش از جلسه‌ی لیزر درمانی از رتینوئیدهای موضعی استفاده کنید

زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی

کاربردهای لیزر فرکشنال


اثرات مثبت ترمیمی و درمانی لیزر دی اکسید کربن را می‌توان در چند دسته کلی خلاصه کرد که برخی جنبه زیبایی دارند و برخی درمانی هستند.

ترمیم بافت و اصلاح رنگ پوست: ایجاد یک پوست صاف‌ و یکرنگ و از بین بردن آسیب‌های ناشی از زخم، آکنه یا آفتاب‌سوختگی؛ افزایش تراکم سلولی؛ متناسب کردن اندازه منافذ پوستی با توجه به جنس پوست و میزان چربی آن رفع چین و چروک‌های سطحی، خطوط روی پوست و شل شدگی یا افتادگی پوست: تحریک پوست به کلاژن‌سازی و در نتیجه سفت‌تر شدن پوست در کنار ترمیم و بازسازی لایه‌های پیر پوست؛ لیفت پوست به مقدار کم برداشتن خال، اسکار یا برآمدگی و فرورفتگی‌های پوستی لایه‌برداری ضایعات سطحی پوست: ضایعات پوستی که عمق زیادی نداشته باشند مانند برخی زخم‌ها، زگیل‌ها و لکه‌های پوستی با کمک لیزر CO2 فرکشنال برداشته خواهد شد. زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی 26408419 زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی درمان آسیب‌های نوری: آسیب پوستی که در نتیجه‌ی تابش پرتوی UV یا فرابنفش نور آفتاب یا دستگاه سولاریوم ایجاد شده باشد؛ مثل هایپرپیگمنتیشن یا لکه‌های تیره‌ی روی پوست که نتیجه آفتاب سوختگی است؛ درمان کی‌لیت (التهاب لب) ناشی از آسیب نوری درمان تلانژکتازی: با گشاد شدن مویرگ‌های زیر پوست، ضایعات عروقی به وجود می‌آیند افزایش تولید فاکتورهای رشد (GAG)، کلاژن‌سازی، انقباض میوفیبریل‌ها و در نتیجه ایجاد سفت شدگی و لیفت پوست در مواردی از بین بردن چروک پلک بالا و رفع افتادگی جزئی پلک به جای انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی

با توجه به نتایج مثبتی که  این دستگاه داشته، میزان  استفاده از دستگاه vivace و لیزر فرکشنال در جوانسازی پوست، روز به روز در حال افزایش است و خانم‌ها در میان روش‌های پر عارضه، این روش ساده و موثر را ترجیح می‌دهند. 

اگر قصد انجام جوانسازی پوست را دارید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی لاوین با متخصصان باتجربه و شناخته‌شده در زمینه پوست و زیبایی آشنا شوید و از آن‌ها مشاوره بگیرید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیبایی پوست زنان، ساده‌ ترین روش جوانسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..