تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستورالعمل سازمان سنجش برای داوطلبان ثبت‌نام کرده درکنکور ارشددانشگاه آزاد/ پول داوطلبان عودت می‌شود

دستورالعمل سازمان سنجش برای داوطلبان ثبت‌نام کرده درکنکور ارشددانشگاه آزاد/ پول داوطلبان عودت می‌شود

جامعه > مشکلات مردم - سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد داوطلبانی که در خلال هفته اخیر برای حضور در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند باید طبق دستورالعمل جدید رفتار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدور یک دستور موقت از سوی یکی از شعبات دیوان عدالت اداری باعث شد تا دانشگاه آزاد هفته گذشته از تعداد زیادی از داوطلبان حضور در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کند. بلافاصله دیوان عدالت اداری دستور موقت خود را لغو کرد تا این داوطلبان دچار سردرگمی شوند که آیا سرنوشت تحصیل آنها چه خواهد شد.
یکی از این داوطلبان درباره مشکل خود در خبرگزاری خبرآنلاین کامنت گذاشته: کم بدبختی داریم حالا باید راه بیوفتیم دانشگاه آزاد تا پول مون رو پس بگیریم؟
داوطلب دیگر می گوید اصلا نمی داند باید چه کند. او نوشته: آقا ما الان چیکار کنیم ثبت نام هم کردیم کنکور هست یا نیست
داوطلب سوم هم کاسه کوزه ها را سر دولت شکسته و اینطور اظهار نظر کرده: کم کاری از دولت است که لایحه ای مبنی بر برگذاری جداگانه کنکور سراسری و آزادبرای همیشه ارائه نمیدهد این دانشگاه آزاد است چرا باید با دولتی کنکور یکسان و همزمان داشته باشد چرا امکان دو امتحان در دو زمان از ما گرفته شود؟ مجلس خیلی دلش برای جوانان می سوزد تمام کنید عمرمان را سوزاندید بیکاریم آقای زاهدی به چه حقی برای ما تصمیم میگیرد؟

اطلاعیه سازمان سنجش، تکلیف را روشن کرد
با وجودی که هنوز دعوا بر سر این ماجرا ادامه دارد، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای برای حضور کلیه داوطلبان کارشناسی ارشد در کنکور سال آینده صادر کرد که بخشی از آن، اختصاصا به داوطلبانی اختصاص داشت که در کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کرده بودند.
سازمان سنجش آموزش کشور در این باره نوشت:
داوطلباني كه تمايل به پذيرش در دانشگاه آزاد اسلامي دارند مي بايست به موارد ذيل توجه نمايند:
الف-‌ ثبت‌نام و شركت در آزمون:
1- داوطلباني كه تا كنون نسبت به ثبت‌نام در سايت دانشگاه آزاد اسلامي اقدام ننموده‌اند لازم است از تاريخ مذكور (95/10/1) منحصراً به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و نسبت به انجام ثبت‌نام خود اقدام نمايند.
2-داوطلباني كه در سايت دانشگاه آزاد اسلامي ثبت‌نام نموده‌اند ضرورت دارد مجدداً در زمان اعلام شده در سايت سازمان سنجش نيز ثبت‌نام نمايند. بديهي است هزينه ثبت‌نامي آنان در دانشگاه آزاد اسلامي از طريق دانشگاه مذكور عودت داده مي‌شود.
تذكر مهم: در صورت عدم مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و عدم تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي، از نظر اين سازمان اين افراد به عنوان داوطلب آزمون دوره هاي تحصيلات تكميلي سال 96 تلقي نخواهند شد و امكان شركت آنان در آزمون مذكور وجود ندارد. و بديهي است براي پذيرش در رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي نيز نمي‌توانند متقاضي گردند.
3-كليه داوطلباني كه براساس توضيحات فوق نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام مي‌نمايند، لازم است در تاريخ مقرر و براساس اطلاعيه‌هاي اين سازمان نسبت به پرينت كارت و شركت در آزمون متمركز(96/02/07 يا 96/02/08) اقدام نمايند. بديهي است آزمون مستقلي توسط دانشگاه آزاد اسلامي در اين خصوص برگزار نخواهد شد.


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستورالعمل سازمان سنجش برای داوطلبان ثبت‌نام کرده درکنکور ارشددانشگاه آزاد/ پول داوطلبان عودت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..